Vad..

I väntan på domen, 
hur gör ni för att dagarna ska gå smärtfritt tills
ni får brevet hem vad för typer ni har på provsvaret?
 
Att gå runt är såå lidlig..
Funderar på om man ska börja planera ifall det inte kommer att se bra ut på proverna?
 
Har googlat ihjäl mig och det verkar inte se bra ut för mig om jag nu har rätt..
 
Själv är jag inte rädd för att dö.
Desto man är beredd på allt och vet vad jag kommer att bestämma mig hur jag vill ha.
 
Det gör så ont inuti i hjärtat att det skulle då innebära ett slut för min och karlens framtid ihop.
 
Just nu är man helt trasig.
Ingen respekt m.m. fick jag.
Ville jag ej så vill jag ej.
Som vanligt när man inte respekterar mig så blir mina dagar helt förstörda..
 
Ja just nu vill man inte vara nära någon.
Just nu vill man inte vara bland människorna gå.
Just nu vill man bara försvinna från allt..
 
Undrar om jag borde inte finnas?
Kanske borde jag skriva några brev innan jag drar för gott?
Eller behövs det inte? 
 
Är en aning stressad nu när man varken vet ut eller in.
 
Lever jag inte längre är det bara för min skull.
De jag älskar ska veta att de jag har alltid älskat oavsett om jag blev älskad eller inte.
 
Vem bryr sig om man blir älskad eller inte? ....
 
 
 
Domen på provsvar - Dödslängtan