En sån

regnig dag är man off.
Solen tittade in emellanåt idag.
Fel dag att det skulle regna,
regnar det över en vecka nu så 
hoppas jag att grillförbud upphävs.
 
Ja jag har levt på treon m.m.
Undrar om jag kommer att leva på det i veckor till?
Det känns av att knapra i sig mycket treo m.m.
Morfin skulle nog hjälpa vilket jag inte har hemma.
 
Ja desto man fick skjuta upp så känns det lite mer och mer obehaglig och ont gör det.
Lite svårt att beskriva hur ont det gör och undrar om jag kan härda ut tills dess.
Vissa gånger fick man gråta bara för det
inte är skönt.
Så man vill bara skjuta sig själv.
 
Ja vi får se..
 
Är så stressad när det är mycket som ska fixas innan.
Så man undrar om det måste skjuta upp igen.
Ja vi får se om det är klar innan dess.
 
Så mycket tankar m.m.
 
Alltid är det något.
Inget nytt..
 
Ingen ro här inte
Ingen sinnens ro här inte
I