Jo..

Några undrade hur jag mådde och hur det gick.
Jag ställde in då karlen var sjuk och sen ska
vi inte gå in varför jag ställde in.
Karlen vet och han tyckte det var fel gjort men förstår när han inser att jag känner några alltför mycket rätt.
 
Därför går jag inte in på varför.
Men har mina anledningar till att jag ej gjorde det som jag skulle göra.
 
Sedan var karlen ändå inte helt frisk han.
Och smittorisken var inte över.
 
Ny tid får man nog veta imorgon.
Och se om vi kommer överens ang tid och datum då jag vägrade första vecka av sept.
😊
Vägrar samma vecka som karlen fyller år.
För då skulle det inte bli någon kalas för honom.
Han envisade att jag ändå ska genomföra och kalas inte är viktig.
Hellre dör jag eller bli sjukare än att hans 40årskalas inte genomförts.
Ja jag är jag som tänker på de jag älskar.
 
Men tack att ni tänkte på mig även om jag ej visste det fanns några som tänkte på mig 😉
Speciellt de jag inte brukar träffa, de gamla vänner som jag återfått kontakten m.m. 
De håller jag även kärt ❤
 
Whats app, sms och messenger..
 
Videosamtal hade jag inte haft ork,
antingen var det låg batteriet m.m.
Ja jag har blivit dålig på att ladda mobilen under de 2 veckor.
 
Så ska ni veta att jag var bara off och sov dålig det mesta..
😊
 
Snart snart är det bra igen tror jag..
Bara ett par kvar sen är det överstökat får vi hoppas på att man slipper sen och tar det nya tag.