Finally??

Under helgen var det mestatals lugnt utom idag.
Igår kom 2 och hälsade på oss.
En av de hade jag på känn att han skulle komma 😁
 
Desto mer jag rörde på mig var det inte skönt.
En pina vart det.
 
Var jätte segt idag och vi satte ändå igång lite sysslor utomhus när vi borde fixa inomhus först 😁
Passade på att fixa ute när det var mulet ute och klippte gräs samt vattnade gräsmattan..
 
Även kördes spridaren andra sidan igång samtidigt.
Inte räckte det, får göra imorgon.
Ingen regn i sikte.
 
Solen hittade hit till slut 🌞
Tvättmaskinen jobbade för fullt idag 😊
Sedan var det dags att fixa inne,
Men var så segt och tjötade med några i mobilen istället 😁
 
Ser ni något som inte hör hemma under sommar?
 
Ja det är lätt att se vad jag tänkte på 😁
Trodde de var nere i källaren.
Herre jävlar att vinterjackor är kvar så de är väckt 😁
Så att våra gäster inte svettas och vill fly härifrån imorgon när de ser vinterjackor 🤣
 
Ja jag/vi har varit jätte duktiga idag som har gjort så mycket trots blödningar och smärtor efter missfallet.
Jag är säker på att jag inte är gravid längre även om man sa till mig att man kan blöda ändå. Men jag vet och ska ändå kolla sen om HCG har gått ner.
 
Lättare när man är själva hemma 😊
Så jag även passade på att göra så mycket för snart får jag inte bära m.m.
 
 
Är nästan klar med allt,
bara köksbänken som är kvar att fixa.
Sen är jag finally 😉
 
Imorgon kommer de underbara vänner hit.
Ska bli kul att se de igen.
Sen får vi vad vi kommer att hitta på under de dagar. 😉
 
Nä nu ska jag snart gå och fixa lite i köket och sen får det bli tvtime innan jag drunknar i drömmarnas land.
Får se om man landar i drömmarnas land eller mardrömmen.. 
😊
 
Hoppas ni alla har haft en bra helg.
Go natt var än ni är ❤