Fredagen den 13e...

Idag borde det vara en oturdag.
Fick ni några oturhändelser idag?
Inte blev vi drabbad än.
😊
 
igår kväll och natten hade varit en aning jobbig.
På köpet har jag fått lite träningsvärk.
 
Idag mår jag lite bättre,
fast tomheten kvarstår.
Jag är så j-a bra på att anklaga mig själv 
och är även så bra på att analysera över allting.
 
Tog det lugnt det mesta idag.
Förutom att verktyg m.m. är väckt från spegelbyrån och skänken.
Så skönt..
Frågan är hur länge varar det? 😉
Hoppas det ser så där tills tisdag att börja med 😉
 
Nu ikväll har vi tagit bort de växter vi tröttnade på och de tog över i rabatten.
De passar egentligen till stenpartier.
Så naken det ser ut.
Grejar med rosor imorgon och de står kvar för tillfälligt.
 
Blir spaljer nästa år,
Stockrosor är fina så kanske blir det nästa år.
Får se vad jag kommer att handla hem.
 
Sen grävde jag upp stubbar som hade blivit mjuknat och kunde gräva upp.
Sen fick det räcka för kvällen då jag fick mera ont.
Ja ni ser att jag inte kan vila ordentligt.
Det är så svårt det.
Undrar hur det ska gå om några veckor 🙈
 
 
 
 
Imorgon får det bli tvättdagen..
Även försöka fixa lite med båten,
terrassen m.m.
 
Är ändå hemma imorgon så får man försöka fixa en del innan tisdag.
 
Hoppas ni alla har haft en bra dag idag.
Ni därborta i Laxå, er har vi tänkt på som fick se många spaningar m.m. 😉😎
 
God natt Sverige var än ni är ❤