Mannen i mitt liv...

 
Min själsfrände, livskamrat, kärlek.
 
Brinnande lågan brinner i hjärtat än för dig.
Ingen är som du.
Du är du.
Det är det jag älskar dig hela dig.
 
Idag är det 20 år sen du lyckade få mig efter 3års kamp 😉
Ödet ville nog det skulle dröja några år 😘
Vem hade kunnat att det skulle bli vi 2 mot världen?
20 år med kärlek, glädjen, sorgen, tårar m.m.
 
Älskar dig mer än själva livet.
Du är den ljusa i mitt annars mörka livet.
Du är den som håller mig kvar på jorden
Du är den som blomstrar i mitt liv.
Du är den som alltid finns där för mig
Du är den sol som skiner i mitt liv under de dystra och svåra tider.
 
Ingen kan släcka den brinnande lågan i hjärtat som brinner för dig.
 
Tack för de 20 år och hoppas det ytterligare 20 år till håller vi ihop.
Det är så mycket jag vill skriva,
det skulle ta hela dag 😉😘
 
Det kändes som om det var igår vi sågs för första gång.
 
 
 
Älskar dig mannen i mitt liv ❤😘😍
 
 
 
 
Anonym

Puss. Älskar dig.. ❤❤

Svar: Älskar dig oxå.Puss ❤
Madilly