Veckor..

Juni har redan passerat och
snart är juli slut.
 
Juli började bra och än är juli inte slut än och det slutade inte säkert bra och hoppas att resten av juli går bra.
Nya tag får man ta även om allt fuckar upp sig som varenda gång.
Jag borde ha lärt mig vid det här lagret att jag aldrig kan hoppas på ngt för det raseras ju gång på gång.
 
Men iallafall ska jag först lägga upp lite bilder innan jag kommer med lite dåliga nyheter.
Nu kvittar det ialf..
 
 
Boken: Jag kommer sen...
Det handlade om mamman som berättade om sin dotter som dog i discobranden år 1998 i Göteborg.
 
De flera gånger rann tårar ner..
 
2a bild: Karlens morbror & hans fru med deras Doris kom en sväng över och hjälpte mig med getingboet som hade byggt under vår terrassen.
 
4e bild.
Följde med karlen till Karlstad då han körde lastbilen med mat som skulle levereras till butiker i Karlstad.
 
Passade på att bli släppt vid mc donalds någonstans i Karlstad och träffade min barndomsvän  Carro som jag alltid håller kärt i hjärtat oavsett.
Äntligen sågs vi 😘
 
Hon hade med sig sin tös.
Man kunde se Carro i henne 😉
 
Sen åkte de hem och strax efter kom karlen och vi åt på mc donalds innan vi drog till sista butik..
 
5e bild kan ni se vad det är.
En ny favorit, klart att jag älskar citron så länge det inte är lime i 😉
 
6e: Barn på nytt? 😊
Hade karlens brors 2 barn här över natten från söndag till måndag då pappan jobbade.
 
Sista bild togs igår.
 
Karlens semester började igår 😊
 
 
Ja nu kommer det...
 
 
 
Ja ni ser nog ni också.
Denna kort testades imorse,
fast jag testade även i lördags och i måndags då det även var postivit.
 
Jag letade efter trombyl som jag skulle ta så fort jag plussade.
Ja jag hittade inte den förrän igår. Vågade inte heller då bruna flytningar kom då och då.
Klart ställde jag den där på en ställe för att barnen inte skulle råka få i sig.
 
Gjort är gjort.
 
När jag inte rörde på mig, så avstannade blödningen/flytning.
 
Jag som vanligt aldrig kan vara stilla.
Så blödde jag ännu mer och mer nu i kväll.
Inget nytt eller hur?
 
Blir nog en ny test i veckan.
Och jag som hade beställt hem trombyl vilket det ej har kommit till apoteket ännu.
 
Ja det fuckar nog upp det här gång det oxå.
Nu är vissa nog glada över att det fuckar uop det här gång oxå.
 
Inte hade jag en bra dag idag.
Tappade några tallrikar.
Lär köpa nya snart.
 
Får se om det blir några sömn inatt.
 
Nya tag blir det och det är inte långt dit tills jag ska bli kladdad av läkaren m.m.
om det nu går. 
 
Ser framemot nästa vecka då det kommer nåra som ska våldgästa oss..
Det skulle jag behöva efter allt som hände/händer..
Får se vad vi ska då hitta på.
Ksk bad m.m. om det nu går? 😁
Det löser sig.
😉
 
God natt Sverige var än ni är..
 
 
 
 
 
Barndomsvän Carro - Barnvakt - Blödning - Gravidtest - Karlstad - Missfall på gång? - Plussade - Ser framemot nästa vecka