Idag

tittar solen in igen.
 
Ingen sinnens ro här inte.
Grubblar samtidigt kan jag ändå tjöta med några.
Det går inte en enda sekund att fokusera på annat.
Inte ens kunna tänka på något annat.
 
Det känns som jag snart går sönder.
Det känns som jag för ena stund inte vet vem jag är.
Det känns som jag är ingen.
Så tomt.
Så mycket grubblerier
 
Om allt mellan jord & himlen.
Om allt under barndom 
Ja bokstavligen vad som gjorts, vad som hänt, vad som ska hända och vad som kommer att ske m.m. 
 
Sedan när man gick ut med en del här på bloggen har man märkt på en del.
Ja hur ska man säga?
Några beter sig som om jag är döende vilket jag har påpekat att jag inte är döende.
Men kan dö sen om jag inte behandlas m.m.
Inget menat.
Några jag har funderat över..
En underlig känsla.
Vissa känsla man fortfarande kan få fram vad det är.
😏
 
Men de jag vuxit med och inte pratar mkt med är en annan femma.
De jag hängt ihop under barndom och i ungdomlivet är en annan sak.
Då vi flesta lever nuet i olika livstil, ändå vet vi vart vi har varandra.
Mer eller mindre.
Tro mig,
Det är inte er jag syftar på.
Men jag kan inte nämna vilka jag syftar på. 
 
Under de sista år har man börjat ständigt analysera på allting då och nu.
Även de omgivningen m.m.
Det har blivit så mer o mer sen jag gick in i väggen och sedan inte ha fått träffa många under vinter pga att inte bli smittad m.m.
 
Så kan det bli.
Har tappat räkning på hur många sömnlösa nätter man har haft.
 
Man funderar även över vilka som man borde akta sig för
Vilka man kan förantro sig till,
sanningen är att jag inte förantror mig till någon.
Skriver bloggen m.m. när jag mår som jag mår. 
 
Ja hur mår jag?
Ärlig talat vet jag faktiskt inte hur jag mår.
Vissa dagar mår jag som jag mår.
Vissa dagar mår jag jätte bra
Vissa dagar skyr jag från allt.
Det beror på vad som dyker upp för dagen.
Det beror även på hur någon beter sig mot mig.
Det beror också vad någon sa till mig.
Ja allt beror på hur min dag ser ut.
Och som många vet att jag är less på sjukvården.
Kontakt med sjukvården varje vecka blir man less.
 
Ingen sinnens ro här inte.
 
Man hör inte hemma någonstans.
Man vet inte vart man ska ta vägen
Man vet inte hur man ska göra..
Man är bara i vägen.
 
Ibland har man bara lust att få sova för gott.
Och säga till de att inte finnas där alls för mig.
Och inte minnas ngt alls med mig
 
Ibland undrar man varför man förtjänar allt shit m.m.
 
Livet är hårt.
Livet är shit ibland kan man tyckas.
Ibland kan man undra varför man lever ännu eller varför jag finns.
Ja, om någon skulle gå på varje steg jag gick skulle någon inte vilja vara där jag var.
 
Hur många vägar jag tog har jag tappat räkning.
Så många vägar,
De törnar man trampat gång på gång på,
 
Dagar, veckor, månader & år passerat,
ärren finns alltid kvar.
Hur många ärr har jag även tappat räkning.
Hur många gånger man blev bränd har jag även tappat räkning.
 
Ja men varenda ord m.m. fastnar alltid fast kvar i själen.
 
Hade man kunnat hade man raderat en del.
En del var bra men kan minnas svagt.
De som är mara minns man starkt.
 
Häromdagen, rättare sagt i förrgår förgyllde min barndomsvän min dag med några bilder på mig.
Flesta kom man ihåg, vissa svagt eller inget alls.
 
Ja jag har knappt några kort på mig när jag var liten och ung.
Mest under de sista 20 år.
 
Som barn och ung innan 18 år bodde jag ju i några fosterhem därför har jag inga kort på mig eller om det aldrig hade funnits några kort 😊
 
Så betydde det mycket för mig det jag fick.
Har bara en sån lust att förstora ena bild på oss. ❤
😊
 
 
Så små vi var, oskiljaktiga vi var sägs det av många 😉
Ja vi gjorde så mycket när vi var barn.
 
Hur vi gled ifrån varandra vet jag inte.
Det var väl då när vi började på gymnasiet,
olika skolor och jag valde en annan väg.
Ja det vet jag.
 
Är så glad att vi ändå har kontakten även om det inte är alltför ofta.
Men vet vart man har henne 😉
 
Ni andra som vet vem jag menar betyder oxå mycket för mig.
Ni är inte glömd ❤
 
Har någon bilder på mig så skicka gärna till mig 😊
 
Saknaden efter var och en är stort,
önskar ibland att vi bodde nära.
Ja det är bara att gilla läget 😉
 
Nu håller batteriet i mobilen på att ta slut.
Ja ingen datorn har jag just nu så får mobilen duga.
 
 
Önskar er alla en underbar kväll..
Lev nuet och ta inget för givet ni ❤
 
Obs.
Skriver bara för min egen skull.
Glöm inte det. 
😊