Ja..

Ja jag lever ännu 😊
Försökte att leva.
försökte att tänka på annat.
 
Det är så himla svårt.
 
Skulle dit nu på tisdag, fick avboka 
av några anledningar och sen var det ändå det inte skulle gå då jag har bim 2 dagar efter vilket man ej ska förvänta sig mens inom 10 dagar något sånt.
 
Och fick ett snabbt ny tid.
Samma vecka som midsommar.
Tills idag av några anledningar som jag ej nu ska gå in på som gjorde mig ledsen m.m.
Så jag avbokade den dag och tid.
Får se när jag får ngn ny tid.
Eller så ska jag ej genomgå alls.
 
Som jag alltid brukar säga :
Vem bryr sig?
Äsch 
Shit happend
So What
 
..
Sen kom karlens svägerska på kvällen och vi tog en promenadrunda.
Vilket jag behövde.
Även allt som hänt och sker framöver grubblade jag ändå.
Är ju bra på att inte visa det för någon.
 
Just nu är jag bara så trött..
Så trött i själen.
Så trött på allt
Så trött...
Vill bara sova, 
men jag kan inte.
 
Så trött på att behöva ta några beslut.
Så trött på allting.
 
Varje dag är det en ny dag
medan vissa dagar stannar tiden för min del även om dagarna passerar alldeles fort.
 
Ja vi får se vad dagarna framöver har något att erbjuda..
 
Men några saker vet jag vad jag ska göra.
Även de svåraste beslut man någonsin har tagit.
Efter idag så var det helt färdig för min del.
 
Flera tår kommer att fällas ned.
Men det är bäst så.
...
 
Ännu mer börda vill jag inte ha..
Ännu mer skyllande vill jag ej mer ta emot.
Jag vill inte mer ta all shit
Jag vill inte mer..
 
Är så trött.
Vill bara sova
men jag kan inte..
 
Är bara så trött...