Tack

till ma och pa för soffan.
Ja, i förrgår skickade jag länken på soffan via blocket till ma och skojade med henne att köpa den soffa till mig 
 
Så sa de att jag skulle köpa den,
för vilka pengar?
De pröjsade gärna.
Va jag blev ställd och tänkte att de drev med mig tillbaka när jag skojade med henne.
 
Så som sagt strul med hur vi skulle lösa med bilen m.m.
Så vi åkte och kollade på soffan under kvällen.
Köpte den efter att kolla om någon släp var ledig att hyra.
Det var det.
 
Det blev sent med att vi lämnade soffan med diva hemma och sen tillbaka med släp där vi hyrde.
 
Så vi blev trötta m.m.
 
Igår grejade vi med möblering oxh karlen grejade med divan.
 
Det blev klar till slut.
Nu är det bara städning som ska göras.
Våra andra soffa med divan står i vägen här hemma 😊
 
Ovan att sitta här.
Men större blev rummet ialf 😊
 
Tack än en gång till för soffan ❤