Tack

till er alla från alla håll.
Fast jag skriver egentligen bara för min skull.
Efter att ha gått i väggen blev jag manad att skriva av mig oavsett hur jag mår, känner m.m.
För att jag annars är så bra på att hålla allt inombord bara för att jag måste ständigt tänka på andra hur man ska skriva m.m.
Nu har man blivit tillsagd att skriva vad jag vill om jag vill må bra utan att gå in i väggen igen.
Kommer att uppdatera nästa inlägg sen 😉 
 
Jo jag mår bra utsidan. 😏
Hur jag egentligen mår?
Jo just nu mår jag bra.
 
 
Fått några frågor av några.
Kommer att svara sen om inte imorgon.
 
 Helgens bilder kommer här 😉
 
 
Igår skulle vi till Skara och gratta mormor då hon fyllde 98 år.
Men jag sov dålig och det var supervarmt att kunna åka ..
 
Så vi vart hemma i hettan.
Åt grillade selleri, majs och flintastek.
Hade sjukt längtat efter kött 😉
Lite vin till maten.
 
Tog en dopp i badet vilket det ej var bra eller klokt då det var hög halt med klor i 🙃🤭
 
Sen öppnade jag baileys flaskan som vi fick av karlens bror och hans sambo i julklappen.
När vi fick den log vi då vi hade fått veta på morgonen att jag blev gravid igen.
 
Och tog det lugnt på kvällen.
 
Imorse vaknade jag tidigt och la mig i solsängen.
Klarade inte och var rastlös.
Till slut fick jag upp karlen ur sängen.
 
Efter flera om så satte jag igång med gräsklipparen.
 
Vi hann ta en dopp innan karlens svägerska kom med barnen då de skulle ändå hit och lämna svärfar.
Svärfar hade sovit en natt hos Tommy.
 
Barnen och Billy lekte med vatten..
På köpet fick gräsmattan vatten.
Jo jag vet att vi Gbgarna måste spara på vatten.
 
Vi fick vin box och ölplattan av svägerskan.
Tack för de fast du hade inte behövt 😉😘
 
 
Brukar dricka chill out, men
denna har jag inte smakat 😉
 
Ska kolla sen på systemet vad för smaker i.
Ja röd vin är det ialf.
Tack vare Carro, min barndomsvän dricker jag rött vin.
😉
 
Får se om jag kan sola imorgon 
Ska även tvätta kläder m.m.
Undrar om jag orkar hålla mig vaken tills inatt för att få iväg han till jobbet 😊
 
Det ordnar sig iallafall 
 
Hoppas ni alla hade haft en underbar helg med sol & värme ..