En ännu..

solig dag..
Årets första morgon kunde man nu vistas utomhus
vid det här lagret.
 
 
 
 
Torkvindan är uppe medan tvätten körs igång.
Hade tänkt tvätta och hänga upp igår, men tiden gick och gick.
 
Poolen var uppe sen 2 veckor och förra veckan fylldes vatten i poolen.
 
Årets första gräsklippning gjorde svärmor i förrgår.
Någon dag ska jag och karlen greja med våra rabatter.
Även ska jag greja med träolja på terrassen någon dag.
 
Ni som undrade hur jag mådde m.m.
Ja jag mår som jag mår.
Veckor har varit jobbig och det var en dilemma.
Nedräkningen har börjat och större del har man googlat ihjäl mig som mest.
Provsvaret verkar ha kommit såg man inne på min sida i fredags.
Nu är det bara att vänta på brevet hem.
Det borde komma i veckan om de inte skickade posten med snigeln.
Vet på ett ungefär på vad som ska hända.
Även om kod vart svårt att få fram på nätet.
Till slut i en grupp fick man vad det är för kod.
Ja vi får se vad som ska hända och jag vet vad jag vill och inte vill.
 
Jag tar alltid allt i förskott i förväg för att vara beredd på allt.
Så får man se vad de hade tänkt sig och sen får man om man kan landa ner på jorden.
 
Bokstavligen är jag trött på att träffa läkarna och olika orsaker m.m.
Det har knappt gått 1 år så har jag mött flera läkare och flera sköterskor.
Under de 1 år hade bokstavligen inte varit bra.
I övrigt mår jag bra fysiskt annars om det inte vore det här.
Men det är vanligt och jag är inte ensam om.
Sex är tydligen farlig 😊
Att sluta med sex kommer jag aldrig göra så länge jag lever.
 
Är även i en annan dilemma som jag blev typ? Vad är det för sjukvård? 
Kan nämna att jag förra året höll på att rasa ihop.
Då skickade jag en egen remiss till sjukvården för att ha terapi för det behövde jag verkligen och sen av annat skäl också som har fk med att göra.
Fast först och främst för mig själv.
 
Så kom de hit och kollade om jag verkligen behövde samtal med psykolog m.m.
Som sagt var det en lång beslut tills för någon månad sen fick man en tid för bedömning.
Som sagt kom man dit och så sa de att man måste medicineras och ha ktb först innan man får börja bearbeta med sig och sin barndom m.m. annars blir man utskriven.
 
Klart protesterade man inte mycket och sen gillar man ej ha tolk med sig.
 
Sen kollade jag med andra där svaret man får att man måste först bearbeta med sig själv innan man kan göra ktb annars kommer onda cirkel aldrig brytas.
Ja jag har även kollat med andra ställe om man kunde komma till istället, men man blir nekad och hänvisas till enda ställe för döva.
 
Så dåligt och de andra tyckte att jag borde ställa krav på dom och hänvisa några saker till dom.
Men jag känner att jag är less på att behöva göra det mot varenda person.
Orkar inte kräva mina rättigheter m.m.
Kanske orkar jag göra det en dag men inte nu när det har varit så mycket och en del har hänt så det blev för mycket med sjukvården m.m. 
 
Hur hade ni gjort och vad fick ni för något behandlingsplan m.m. ?
 
Hoppas det är en bra dag idag.
När en dag inte är en bra dag är resten av dagen helt förstörd.
Varje morgon vaknar jag och undrar vad dagen har att erbjuda eller om dagen blir helt förstörd.
Det kan vara någon som .. Ja det ska jag inte gå in på det nu då är dagen shit och håller mig borta.
 
Ja nu får det bli osagda tills vidare. 😊
Men spyrgalla när några är så falska och de spelar så jävlig dåliga 😉
Tro mig att jag vet 😉
 
Nu ska man försöka göra lite nytta här.
Tvätten är nog klar att hänga ute på torkvindan.
 
Bjuder på lite bilder och önskar er alla en superbra dag.
 
Inte vart det mycket bild som togs på sistone fast när man tar kort är det oftast via instagram.
Sällan jag lägger ut på facebook av några anledningar.
 
Njut av solen och värmen...
Dilemman - Psykvården - Sex är farlig. - Sjukvården - Solig