Till er..

som har smsat m.m.
Beklagar att jag inte hörde av mig som jag 
skulle.
 
Inte sket jag i er och jag har bara sedan glömt bort och har nu glömt vilka ni var som jag skulle höra av mig till.
 
Orkar inte leta bland de telefoner m.m. vilka jag skulle höra av mig till 🙈
 
Hojta till igen om ni orkar 😊
 
Har även varit off från och till.
Ska försöka skärpa mig sen när allt har klarnat till.
 
Just nu är man i dilemman med några beslut jag måste ta inom snart.
Så hoppas jag att ni har förståndigt att det inte var någon mening och det är bara att hojta till igen om ni orkar 😉
 
🤟🤟 till er alla. ❤
 
Marina

Jag tror dom förstår om dom läser din blogg om dom brukar läsa

När jag läste din blogg du skriver bra och fin
du har inte lätt ser jag på rader då förstår jag att du har många bollar i luft då du orkar eller glömmer bort andra

Svar: Ja jag vet inte om dom brukar läsafast denna inlägg och en del, men inte varenda inlägg
länkas till min sida i fb 😊
Madilly