Gårdagens händelse.

Nu idag har jag lugnat ner och vc har nu bett ursäkt efter gårdagen.
Så vi ska dit på tisdag bitti och bli snodd på blod.
 
I förrgår på kvällen var det stopp för dryck och ätande,
fastade tills igår bitti för att tas blodprover på mig.
Som sagt var jag jätte hungrig när jag vaknade, brukar inte vara det då jag brukar dricka kaffe.
Men jag fick inte ta ngt.
Så vi åkte till vc och vi väntade och väntade på det skulle bli mitt tur.
 
40 minuter hade passerat, höll på att skaka vilket jag efteråt blev och vart yrsel och hade panik över att svimma därborta, efter 5 min extra väntetid så bad jag karlen åka hem för jag måste få i mig ngt och han skulle även till jobbet.
 
När vi kom hem, skyndade mig att få i mig smörgås och kaffe..
Det ledde till så man fick ont i huvudet.
Så mailade man dit och fick svar att det var viktigt att lämna blod.
Svarade och sa som det var.
Sen var det tyst tills idag bad de om ursäkt så jag fick en tid istället.
Bäst för de tanke på att jag ska fasta igen. 
 
Det var det vi blev lacka över det händelse. 🙈