Jo jag lever..

Ja jag lever än även om jag inte syns så mycket 
under de sista tiden.
Det har varit mycket så man blev off och stängde av allt och känslor m.m.
 
Ja vissa orkar jag inte se eller träffa.
 
Idag imorse blev jag lack, men skriver sen om idag när jag har lugnat ner helt..
 
Det är så mycket jag nu inte orkar så mycket.
All måste har man skitit i under de sista veckor.
Orken är slut.
Vissa dagar som idag fick jag ändå få något bli gjort.
 
Man märker vilka som är så falska,
vilka som snokar,
vilka som jag inte borde prata med,
vilka jag inte borde yttra ngt för.
 
Man vet även vart man hör hemma någonstans, eller inte.
Ja jag orkar inte bry mig någonting.
Så man drar sig undan istället och aktar mig för vissa personer.
 
Idag fick jag frågan av en vad jag har för drömmar, vad för mål jag har, vilka jag kan lita på m.m.
 
Bokstavligen fick det reflektera för mig över allt jag fick frågor.
 
Några drömmar?
Ja seröst, så har jag faktiskt inte drömmar eller de mål jag siktar mot m.m.
 
Ja drömmar krossades gång på gång.
Så jag inte har det just nu för mål eller dröm.
De kommer aldrig uppfylla ändå.
 
Vilka jag litar på?
Ja en ännu seriös fråga,
när jag tänkte efter så vet jag faktiskt inte om det verkligen finns någon man kan lita på?
 
Ibland är man så trött så man vill bara sova och aldrig vakna mer, 
men inte än ska jag göra det.
Ja det är inte dags än.
När allt är ordnat m.m. får någon ta mitt liv.
Men inte än.
Inget är klart..
Frågan är när.
 
Inte idag iallafall,
inte imorgon det heller..
 
Jag är arg på vissa,
Jag är trött på vissa
Jag är... på vissa..
 
Å ja jag är långsint,
det vet jag.
Ändå förlåter jag någon så lätt när jsg inte borde
göra.
Vissa kan jag ta emot deras förlåtelse, men det är ärrad för livet,
varje sår vissa gjort blir ärr, vissa sår läker aldrig.
Varenda ord etsar alltid fast även om livet rullar vidare som inget sitter det alltid fast och dyker upp då och då.
 
Är det bra?
Det tror jag inte.
Ja vissa är så gärna elak och är så hånfulla mot mig.
Men enligt de är det ändå alltid samma visa :
Nej jag menade inte så och jag menade bara .....
Listan är lång.
 
En händelse från förra året, ja hela 1 år hade gått.
Den dag är aldrig jag kan förlåta, nej tyvärr.
Så jävlig oförlåtlig..
Det gör lika ont än idag.
När minnen dyker upp kommer tårar fram.
Sen dess har jag vägrat be om hjälp m.m.
Ja förra året var det mycket en person sa som jag inte kan förlåta eller glömma.
 
Ja denne är denne tyvärr..
Ibland drömmer jag om det, det upprepas ibland i drömmen.
Som om man var tillbaka bakåt ibland.
 
Och nu ska jag bestämma mig ang. några anledningar.
Väljer jag det ena är det ingen återvändo.
Ett svårt beslut/val är det av allt.
Vi får se vad som ska hända..
 
Det är mycket som kanske ska hända.
Vad det är lär dyka upp fler gånger framöver här på
bloggen.
 
Ja några sa att några visste inte att jag faktiskt
har uppdaterat då och då här inne och varför jag
inte sa något..
Det skrev jag ju förut att jag delar inte alltid
till min sida på facebook.
 
Kommer in sen och uppdatera,
några frågor jag fick under sista tiden har jag
inte orkat svara.
Så jag kommer att blogga om det.
 
Snart kommer karlens svägerska på besök, så det är bara att ta på mig masken. 😊
Ja jag är jag som inte visar det för någon.
Innerst är jag ledsen m.m. 
Det är bara att bita ihop och försöka tänka på
annat under tiden.
Tanke på att jag är fortfarande lack från imorse,
kommer att skriva om det när jag har ordentligt lugnat ner mig 😊
 
Ha en underbar kväll ni allihopa nu när kylan har nått oss i hela landet.