Jul...

Det känns ovant här inne när jag loggade in.
Ja jag har inte varit inne sen min och karlens förlovnings årsdagen..
 
Tur som det är att jag vänjer mig snabbt..
 
Ska ta och fira vår förlovningsdag sista helg.
Då karlen jobbade förra veckan och allt annat dök upp.
 
Skulle till Örebro nyss i helgen, men det blev inget då jag ej var bra efter fredagen.
Så jobbade karlen även under lördagen..
 
Ja vi var hemma och tog det lugnt medan jag led av sömnbrist.
I måndags blev det lite bättre med sömn.
 
Fast denna vecka hade jag jätte ont, hoppas det var värd det.
Så jag låg som mest,
Idag blev det soffhäng och kan ha bra samvete att göra det nu när det regnar lite..
Ska baka idag även om jag har ont,
 
jag överlever nog. 
Tar nog en tupplur och se hur mycket jag orkar.
Imorgon ska jag med karlen på jobbet..
Hoppas bara att jag inte lider, men det ska nog gå bra 😊
 
Har ni börjat med julklappar?
Började visst lite i augusti eller var det i september.
Denna vecka har det ramlat ner ner julklappar i brevlådan i veckan.
 
Det är ändå inte lite kvar att handla julklappar.
Hoppas det här månad är klar så man kan fokusera på julklappar till karlen.
Just nu har jag bara en till honom.
Får se hur många julklappar det blir till honom i år? 😊
 
Var ska ni fira jul i år?
 
Det ser ut som vi blir hemma i jul då karlen jobbar.
Får åka ner till Närke någon helg efter,
vem vet om vi dyker upp helgen innan? 😉
 
Är sugen på att tillbringa jul i fjällen.
Men karlen jobbar och så skulle det ändå inte gå just nu.
Får väl hoppas på att det kommer en bra vinter det här säsong så man kan åka till någon backa och släppa loss.
 
Vill även till storstenhöjden, vi får se vad ödet har för planer..
Allt kan ändras..
Till o med hoppas vi och ngra kan ses och lattja på någon backe.
 
Ja jag älskar alla årstider ❤
Ja vi får se vad vädergudar har att erbjuda ..
Mycket snö vill jag ha ..
Love it..
 
 
Ja nu ska jag gå och försöka fixa lite,
tar kanske tupplur och se om jag orkar sen.
Är så dötrött så man vill bara sova även om man har sovit hela natt utan att vakna någon gång.
 
 
Önskar er alla en super bra dag ❤