Dagarna

går och går som vanligt.
 
Hade tidigare tänkt uppdatera bloggen, men annat dök upp antingen hade jag ingen ork även om jag ville göra det.
 
Trist att bilder via instagram funkar inte hämta här inne vilket det har varit så i veckor.
 
Idag var jag inte bra jag men höll mig uppe och var barnvakt, tur att de var lugna de även om de btåkade lite.
Tur iallafall att de inte bråkade hela tiden för då skulle jag inte klara av att hålla mig uppe 😊
Det är sällan de är här så det vart kul att ha de här 😊
 
Skulle på Halloween på Liseberg i lördags, men jag blödde så mycket ( det gör jag än men bättre än de 2 dagar under helgen ).
Sårskorpan lossnade och så var det tydligen missfallet det här gång.
Det blev för mycket.
Vet inte om jag verkligen orkar genomgå det igen.
Men nästa konisering kommer jag nog neka till .
Jag var visst en av de som hade otur.
 
Lessnar på graviditet, konisering, sjukvården m.m.
Det känns som det aldrig kommer att bli bra.
Sexliv är ett del av de viktigaste i mitt liv.
Får se om man vågar ha sex igen.
Det känns just nu långt ifrån.
 
Ja vi får se om jag vågar kasta in handduken igen eller kommer allt rasera ner..
Så less och tål inte se massa blödningar och är less på att ha ont m.m.
 
Ja jag har även varit off för det mesta.
 
Under denna månad har jag även varit med karlen på jobbet ett par ggr.
Och blivit grattad av karlens hela familjen.
 
Annars har man bara varit hemma, vissa dagar orkar man inte någonting.
 
Men samtidigt är det skönt att det är höst/vinter nu så man kan vara inne inomhus och inte behöva gömma mig.
😊
 
Tänker på en av vänner man umgick när man var ung,
hon blev ett offer i fredags..
Henne tänker jag mycket på och tänker på vd hon nu går igenom.
Jag blir så ledsen och arg..
Att bli slagen av 3 män.
Är så arg att någon/några kunde ge sig på tjejer ute.
Är så arg att det är inte ens tryggt att gå ut.
Inte kan man gå ut själv utan att bli slagen m.m.
 
Föräldrar, oavsett hur gamla söner era är så uppfostra de hur man ska behandla tjejer och att inte röra tjejer/kvinnor..
 
Är så arg att vi tjejer ska behöva vara rädda för att gå ut ensam.
Att behöva ta taxi m.m. borde staten stå för kostnader.
 
Fan ta alla killar som skadar tjejer
oavsett om de bara blev jagad, ofredad m.m.
oavsett okända eller någon man känner.
 
Killar som gör så, kan vara säkert på att ni skulle bli förbannad om era döttrar, mamnor, systrar, flickvänner/sambor/fruar blev offer de.
 
 
Nu ska jag softa och kolla om det finns något på tvn, jag som inte brukar kolla på tv när jag är själv hemma.
Men ikväll behöver jag det då treon verkar inte hjälpa ett dugg.
 
Ha en underbar kväll.