Provsvar m.m.

Ja jag vet inte vad jag ska börja med att skriva.
Blev helt kluven igår. 
 
I fredags var jag inne och kollade om mina provsvar från patologen hos labbet hade kommit tidigare än om några veckor av slumpen.
Så hade det visst kommit..
2 av 4 var radikalt..
2 st var kvarstår. 
Och op samt medicinering skulle göras om 6 månader.
 
Ok det är ju inget man kan göra och bara gilla läget typ.
Och om man ville skaffa barn så man borde göra det så snart.
 
Helgen flöt och inget man funderade över angående provsvar man fick för det är inget man kan göra och bara acceptera och det var inte oväntat det heller.
 
Igår damp det brev från läkaren.
Brevet, ja det stod att allt är borttagna. Och jag skulle återkomma i december och boka tid, senast före slutet av feb skulle man göra ett dubbelanalys m.m. 
Klart hörde jag av mig till de.
Standard m.m. 
Jag blev typ va? och konstiga svar man fick m.m.
 
Karlen misstänker att det beror på att vården ksk inte har tid inom 3 månaders vårdgaranti.
Men ja jag vet inte.
 
Vi får se sedan.
2 olika svar man fick se.
Ena från labbet på sidan och brevet av läkaren.
Och funderade på provsvaret under hela natten.
 
Ja vi tar en dag i taget medan man fortfarande andas.
 
Ja sex, det kändes som om det var längesen man hade haft sex sist.
Sexförbjud..
Roligt? 😁😉
 
Ja nu ser man emot om några dagar.
 
Hoppas ni alla har haft en bra helg samt idag..
Snart hoppas jag att jag kommer att kunna sova.
Ja det var mycket man försökte förstå hur det kunde bli 2 olika o läkarens svar " standard " m.m. 
 
Good night people ❤