Tack..

alla inblandade som kom i lördags..
Även om jag var sjukt trött, men höll mig uppe ända in innan morgonen närmade sig 😉
 
Karlen var jätte nöjd och hade haft det rolig.
Ja han blev överraskad att det var fler som kom ❤
 
Det behövde vi efter allt och det var skönt att bara umgås med folk utan att tänka på sjukhuset, prover m.m. 
 
Inte många bild vi tog,
Inte hann jag prata med alla,
hoppas ni hade haft det trevligt 😉
 
 
De sista 2 bilder har jag fått av karlens barndomsvän Jonas. 😊
 
Lite bilder, mest var det videoklippar..
Om ni andra har bilder så skicka gärna till mig 😜
 
De övernattningsgäster åkte hem under söndagen.
De är saknad de ❤
Önskar att vi kunde bo nära..
 
När de åkte hem så låg karlen en stund och sov lite 🙂
 
 
Nu är vi tillbaka till vardagen..
Så tillbaka till rutiner m.m. 😊
 
Tack än en gång till er alla som kom..
Även om några inte kunde komma var de i våra tankar.
 
Tack Lollo som tittade in en stund..
Det var kul att se dig ❤😘
 
 
Ha en underbar dag ni allihopa.. 😉