Dagen..

Först och främst vill jag fortfarande
be om ursäkt att jag inte orkar svara på många
meddelande via messenger.
 
Hoppas ni förstår..
Lär svara senare när orken finnes.
 
Jag mår fortfarande bra även om smärtor kommer och går 😊
 
Karlen återvände till jobbet och det gick bra att vara själv hemma när jag ej egentligen få vara själv hemma.
 
Tog för mig en timme att greja med disk in i maskinen.
Gud vad jag skakade 🙈👀
 
Fick besök av karlens svägerska och lillgrabbar.
De hade med sig rosa rosor och korsordtidning.
Tackar 😉😘❤
 
Skyndade mig och tog ett kort,
det såg kul ut när lillgrabben pratade så i telefon med sin pappa 😂😉
 
 
Sen kom deras ❤ ( karlens bror ) över och vi fikade som de hade med sig hit.
 
Tog det lugnt på kvällen.
 
Idag var det inget vi hade tänkt..
Och jag som har sträng vila,
trodde ni jag låg i soffan?
 
Nää jag satte igång med palettblad.
Ett par hade fått spinn så herre jävlar så 
var det lika bra att spruta m.m. med parafiNol.
Får se om man får bukt på spinn.
Resten behandlades ändå..
 
Blev klar med växter för en stund sen 🙈🙉
Klart blev det nu stökig inne i toan.
Jord, blad m.m.
Ska fixa om en stund när jag har tagit ner ipren m.m.
Så är man klar tills imorgon 😉
 
Om en stund ska karlen gå upp..
Och han ska testa sin nya leksak..
Ja han fick födelsedagspresent i förskott.
 
Så han ska testa på jobbet och se om den är något att ha och även veta när det är dags att värma upp etc.
 
Ska bli kul att se/höra vad han tyckte om det.
Inget jag förväntar mig ngt 😁
 
Känner mig så stressad,
inför karlens 40årskalas med släkten nästa helg.
Så mycket som ska fixas 🙈
Inte en enda som är fixat 👀
 
Först och främst ska vi bara fokusera på helgen och fixa under de dagarna efter helgen.
 
Ja på måndag kommer torktumlaren 😍
Hoppas den är bra och många är nöjda..
Så borde jag också vara nöjd? 😜
 
Textilvårds dammsugare, ska ha en egen en dag.
Är så stort behov av den..
😁
Karlens bror har en sån.
Den är så bra 😍
 
Nää nu måste jag gå till toa och städa upp röran jag ställt till innan smärtor blir värre..
😊
 
God natt var än ni är och hoppas ni alla får en underbar helg oavsett vad för vädret ni har 😘