Ett

hel år har nu passerat.
Under 1 år hade det varit mycket sjukhusbesök, 
 
Idag var det ett år sen jag krossade karlens dröm.
Idag var det ett år sen man blödde som bara den.
Idag var det ett år sen man hade smärtor som nu.
Under de dagar påminner mig att det var likadan för ett år sen.
 
Än har jag ej kunnat gå vidare,
än idag har jag inte förlåtit mig själv.
Det lär jag aldrig någonsin kunna göra det.
 
Idag kunde man känna den känsla man hade för ett år sen.
 
Än idag sörjer jag..
Visst har jag haft några ggr efteråt fast den första på många år kändes så värst.
Det värsta var på karlens födelsedag, vilket det är karlens födelsedag idag med.
Fast idag är han 40 år gammal.
 
Så idag har jag varit så låg liksom igår fast jag hade även sömnbrist.
Kroppen och hjärnan kan inte samarbeta.
Så shit ont det gör efter op.
Fast det är inte för alla.
Några får ont, flesta slipper undan.
Så jag är en av de som har ont.
Massa ipren och bindor m.m. går åt.
Inget hjälper mot smärtan.
Ingen vila..
Ingen tid att vila..
 
Har jag ont och inte kan göra någonting så blir det ett liv för andra bara för att jag har ont.
Ja, jag ångrar faktiskt att jag genomförde det förra veckan.
Fel tillfället att göra det.
Stressen, smärtor, sömnbrist, nervositet m.m. gör det inget bättre.
 
Så man bara vill dra någonstans.
När jag vill dra någonstans så kom jag sen på att jag inte har någonstans att ta mig till,
är ju fången från omvärlden.
Kan ju inte dra någonstans själv.
Finns ändå ingenstans jag kan dra till.
 
Ja vad är det för ett liv jag lever i?
Jag vet varken in eller ut.
Undrar när det är dags för mig att ta solen med mig ner?
Ibland har jag ändå en känsla att jag ändå inte kommer att leva länge till.
Det känns som det är snart dags.
Frågan är när..
Mitt liv är ändå slut.
Se på mitt liv,
Vad har jag för nytta till att leva?
 
Är så off, 
men jag vet att jag kommer att vara spänd och låtsas vara glad idag.
Spänd inför alla då jag har såå shit ont.
Ja jag visar ju inte det för någon.
 
Låtsas vara glad för det måste jag tanke på att karlen fyller hela 40 år idag.
När jag innerst är off,
hatar mig fortf för det där exakt för ett år sen.
 
Nåja vi får se hur dagen kommer att se ut.
 
Karlens svägerska var här o hjälpte karlen med tårtor.
Sen höll jag och karlen på smörgåstårtor.
 
Därefter fick jag sätta igång med städning i toan, hallen m m 
Så många tårar hade fällt ner,
Så ont det gör.
Jag visste att det skulle inte kunna bli mycket vilande när jag egentligen har sträng vila.
Det går ju inte.
Det är bara att bita ihop och skita i mig själv som varenda gång.
 
Nästs gång jag ska bli opererad flr ngt så kommer jag att vägra.
För det går ej att bara vila m.m.
Ja ja jag är ändå van och jag förtjänar det ändå.
 
Nu sks jag försöka baka.
Jag vet att det är natt nu och att det är snart morgon.
Vad ska jag göra ?
Jag har inget val.
 
Ja hoppas ni alla får en underbar helg.
Här regnar det och det ska tydligen även göra sen idag oxå 😊