Senaste inlägg.

var visst inte klar.. 🤣
Skyller på mediciner..
 
Har varit off så rätt mycket,
det fanns de stunder man hade tänkt uppdatera bloggen fast hade ingen mycket ork när man har haft ont från och till.
 
Det är så mycket man längtar efter..
Att kunna göra vad jag vill.
Att kunna ha sex 😉
Att kunna bada
Att kunna träna..
 
Ja listan är långt..
Så palettblad har jag sysslat med för det mesta när orken finnes.
 
Kylan på natten mot morgonen har nått hit.
Inte att undra på när det blev klar i himlen så började termometer stiga ner till noll grader.
 
 
Klockslaget och datum visar hel.
Har ej ändrat. 
-0 till -1 ändrade var bara knappt under 1 minut.
 
Snart ska jag ta på mig one piece och varma sockar och kanske hittar jag något att kolla på tvn medan mannen i mitt liv jobbar.
 
Vaknade efter kl 16.00 idag🙈
Sjukt längesrn man gjorde det.
Har varit vaken från och till, men hade ingen ork att stiga ur soffan..
Ja så är det när man har smärtor m.m. 
 
Annars mår jag som jag mår.
Vissa dagar kan jag härda ut och
vissa dagar är man off.
Vissa dagar lider jag av sömnbrist
Vissa dagar vill jag bara sova
Vissa dagar vill jag göra en massa saker
Vissa dagar orkar jag ingenting.
Vissa dagar har jag ingen aptit..
 
Men jag lever ännu eller hur? 🙂
 
Just nu ser jag framemot nästa helg då ❤ar kommer..
😊
 
Har redan börjat trappa ner med mediciner för att inte vara så off.
Så ksk det beror på att smärtor är som det är.
Så får jag försöka härda ut och bli kvitt det snart.
 
Men nu för en liten stund sen tog jag karlens lampa från hans sida i sovrummet och hängde upp här i vardagsrummet.
Ser fult ut men får duga tills på fredag tror jag då karlen jobbar till natten.
Ja vi tog bort golvlampan så blev det kolsvart här på kvällar.
 
Nu ska jag gå o ta på mig one piece och sockar. Hoppas jag blir varm.
Just nu är det snart under 18 grader här inne 😁
Vet att vi kan sätta på värme, inte haft det i flera dagar..
Torken får jobba ikväll istället 😁
 
En sista bild innan jag avslutar här..
En så sällskapsjuk som är på hela tiden.
Så brukar hon när jag inte är bra 😉
 
Ha en underbar kväll ni allihopa..