Nervositet??

Nu är det inte många timmar kvar tills vi åker hemifrån.
Gud vad ont i magen man redan har.
Av att veta att man är långt hemifrån och inte kan ta mig hem om det skulle fucka upp sig därborta.
 
Snart är man klar med packningar m.m 
Hemvakt o kattvakt har vi hos oss.
Så tryggt man känner sig att veta någon finns här hemma.
 
Igår fick vi besök av karlens svägerska o barnen.
Sen for vi till skidhyra o hämtade hyrskidorpaket till dom samt takboxen.
 
Blev hämtad av karlen hemma hos dom.
 
När jag kom hem och tog det lugnt efter att ha fått karlen somna.
Då satte jag igång med håret 😉
Vad är det som händer? :)
 
 
Grejade med håret igen på dagen idag.
Idag i em var jag/vi barnvakt åt 2 gossar som förgyller i vårt liv när vi ej träffar andra så ofta.
 
Första bild är egentligen en filmklipp 😊
De kunde leka var och sig idag o mindre tafs :)
 
 
Än e det inte klar med packningen.
Ska väcka karlen strax före kl 04.00.
Det är bara att bita ihop och le.
 
 
 
Lite kass bildkvalitet 😊
Ja blekat håret.
Det var längesen 😊
 
Nu ska jag städa m.m. 
Och packa klart.
Ingen sömn.
Får sova lite i bilen
 
Lär uppdatera under de dagar..
😊
Nattergal

<3 madde, fine bilde av deg

Svar: Tack..Ååå har saknat dig.
Allt bra med dig och kul att du tittar in <3
Madilly