Måndag..

Hoppas ni hade haft en bra helg.
Själv var vi bara hemma då karlen var sjuk och
är fortf lite sjuk.
Så det var mest soffhäng under helgen framför tvn.
 
Tiden passerar alldeles för fort.
Snart har det gått ett tag sen vi miste dig.
På torsdag är det återbesök och hoppas på att
allt är borta så man slapp genomgå igen ännu en gång till.
 
Det är så mycker jag längtar efter.
 
Att må bättre både psykisk och fysisk  
Att göra det man vill göra
Att orken, lusten och motivationer kommer tillbaka.
Att ha sex igen. So what om man längtar efter sex.
 
Ja på tal om sex 
Många säger att kärleken är viktigaste.
För mig är det både kärleken och sex viktig.
50 % & 50%.
 
Alla vet att om inget sex eller kärleken då funkar det ju inte i ett förhållande.
Det dröjer ändå länge tills man kan ha sex.
Inte kan man ha sex när som helst
 
Vi bor ju inte i det lugna.
Vill kunna ha sex vilken tid som helst utan att det ska
ringa på dörren,
utan att någon kommer fram till köksdörren.
 
Telefon finns.
Svarar man inte får man vänta.
Inte går jag till folk utan att ringa först och kolla innan eller rättare sagt smsa 😊
 
Jag vet att jag skriver på bloggen.
So what det här är min blogg och jag orkar inte mer
vara försiktig med vad jag skriver om mina tankar m.m.
Så man får räkna med att det kan dyka upp som några kanske reagerar.
 
Så läs inte ni om ni inte klarar av att jag skriver ibland vad jag vill.
Någon gång måste jag få skriva av mig.
Någon gång måste jag få vara mig själv.
 
Ja under de sista åren har jag liksom gått in i väggen.
Bara för att jag har ställt upp för många många.
Bara för att jag hade gjort så mycket 
Bara för att jag tänkte på alla utom mig själv, oss det med.
 
Ja listan är lång.
 
Ni som känner mig och läser här inne.
Så får ni tolka vad ni vill.
Men glöm inte att fråga mig när det gäller om mig, 
mitt liv och min kropp.
Ni vet vilka ni är som pratar med andra om mig.
Heter de Madelaine eller Madde?
Såna som ni stänger jag ute er från mitt liv.
Såna som ni har jag svårt att förantro till 
Såna som ni har jag svårt för.
Såna som ni har jag svårt att vara mig själv.
Såna som ni tilläts jag inte få vara mig själv.
 
Äger ni mig?
Bestämmer ni ens över mitt liv?
Äger ni min kropp?
Bestämmer ni ens över min kropp?
 
 
Jsg är trött på att akta mig för såna som ni
Jag är trött på allt 
Ja bokstavligen är jag trött på era fördomar
Ja bokstavligen är jag trött på er som är falska
Ja bokstavligen är jag trött på att vara ständigt snäll
Ja bokstavligen är jag trött på att vara förmedlaren
Ja bokstavligen är jag trött på allting.
Ja bokstavligen är jag trött på att vara spänd.
 
Ni borde skaffa egna liv.
Lägg inte er i andras liv.
Inte era problem om någon har problem.
 
Ja såna som ni håller jsg på att gå sönder.
Ja jag vet vad jag heter.
Ja jag vet vilken kön jag har
Ja jag vet vart jag bor och kommer ifrån.
Ja jag vet allt 
Men enda jag vet är att jag inte vet vem jag är längre
när jag hade fått anpassa mig efter er,
när jag inte ens kan få vara mig själv,
när jag inte ens kan få känna mig fri både utomhus & inomhus.
 
Jag är inte arg på någon 
Jag är bara arg på mig själv som tilläts allt.
 
Nu kommer ni att tolka allt annat.
Tro mig jag vet för jag känner er.
Ni har alltid tolkat annat ni vet vem jag menar. ,,😊
 
Ja jag säger en gång till att jag vet att bloggen är öppet för alla.
Ja jag vet att några kommer ibland känna sig träffad.
Det är inget jag kan rå för och jag hade sagt flera gånger till er och lär skriva om det ibland.
 
Det kanske förekommer sex, dystra dagar, mina åsikter m.m.
So what..
Men har ni någon problem med mig, allt som har med mig att göra så gå till mig personligen för det är mig man ska vända sig till när det handlar om mig.
 
Allt kan dyka upp på bloggen när jag känner för det.
Ni som betyder mkt för mig
ni vet jag inget har någon ont om er
ni vet att jag älskar er som är värd mitt hjärta.
❤😊
 
 
 
 
 
 
 
Mia D

Förstår din poäng för allting. Det gör jag också och håller med att ska inte ligger för andras liv o låter dom vara att egna liv. Men du är en värd som vän för mig. Lätt att snacka med. Har inte problem med dig. Du är en underbar, Madde. Kram ❤

Svar: Vilken Mia? :)Tack även om vissa dagar känns det inte att man är någon .. :)
Kram <3
Madilly