Ännu ..

Ännu en dag till tittar solen in..
Ännu en dag till passerat..
Ännu en dag till...
 
Skulle vara skönt att bara ligga i sängen..
Planer skjuts upp.
 
Ännu en till besked.
En ännu till ska de ta något vävnad av min kroppdel.
Ännu igen ska det sen skickas till labb.
Fast det här gång är det på en annan av kroppsdel.
 
Ja vi får väl la se vad som ska hända..
Det lär bli någon behandling men jag kommer
inte vilja ha någon cellbehandling om man 
känner mig så rätt..
 
Igår eftermiddagen och kvällen bestod det mycket av googling.
En del är inte en bra prognos.
Ja man ska inte tro på allt som skrivs men 
jag får väl tro på det värsta i allafall.
 
Inget nytt när det gäller mig.
Som jag tidigare nämnde att jag inte förtjänar visst
någonting.
 
Hur min sambo tar det?
Ja man kan se i honom att han ..
Ja det är inte rolig för honom.
Jag vet att jag har skämtat bort.
Jag är jag.
Berättade inte så mycket nu när han har jobb m.m  att tänka på.
 
Ja jag är jag som vill att andra inte ska ägna sina tankar på mig.
 
Då får man planera annat och ta en dag i taget.
Får väl la se om jag hinner fixa en del innan dess.
Vilket jag inte tror.
 
Tråkiga andra besked vi fick för ett par veckor sen.
Men det lär jag skriva om det sen när orken och lusten finnes.
 
Men det här besked efter 4 månaders tystnad från sjukvården fick man igår och ska komma in och ta vävnader m.m. nästa vecka.
 
Ja vi får väl se vilken typ och grad det är.
Men jag vet vad jag inte vill göra.
 
Nog om det.
Så hoppas jag att ni har också sol där ni är.
Det lär bli regn någon dag när vi har haft sol i några dagar..
 
Det känns konstig att bilen vår står här hemma medan svärföräldrars bil inte står här.
Vi lånar deras bil medan de är och reser söderut där värmen finns med husbilen.
Hoppas de njuter därborta
 
Vi har inte hunnit skaffa sommardäck därav att vi lånar deras.
 
Idag får vi se vad dagen har att erbjuda.. 😊
 
Ha en bra dag ni allihopa.. ❤
 
 
 
 
Maja - Våga prata om psykisk ohälsa

Hoppas solen skiner hos dig! ♡

Svar: Solen tittade in till slut mot kvällen 😊❤
Madilly