Svaret...

Ja några undrade hur jag mådde och om jag hade
hört något från anonym och vad sambon säger om det här.
 
Hur jag mår?
Ja vissa dagar är man tomt och vissa dagar
mår jag bra.
Försöker få vardagen fungera bra.
 
Nej jag har inte hört något från anonym något mer.
Så man undrar vem denne är och om det var bara ett
lögn?
Än har denne inte skrivit till mig för när någon kommenterar till mig fyller man ju i mailadress och alla kommenterar läggs ju inte ut direkt förrän jag har
läst först och godkänner eller inte.
De med mailadress fyllda i brukar jag inte godkänna
tills de säger det är ok. 😊
 
Klart säger karlen att han aldrig hade gjort det och skulle aldrig kunna göra det samt att det är värsta av allt han vet.
 
Som alla vet kommer sanningen alltid fram eller hur?
 
😊
 
Ha en underbar dag ni allihopa..