Drömmarnas land

 
 
 
Drömde ett par drömmar..
Det kändes så verkligt även om man vet att
det är omöjlig..
 
Jag vet inte varför jag drömde..
Och varför de personer dyker upp i drömmar..
 
Ja i drömmen var man först chockad och sen arg samt ledsen och därefter var det mycket frågor man ställde och naturligvis blev man glad till slut.
 
Önskar att de vore de sanna drömmar.
Men jag vet att de är inte sanna för det är klart att
det inte går.
 
De som fanns med i drömmar är det inte svårt att lista ut.
Och just de man sällan träffar..
Det var något med drömmar som ..
Ja det kändes så verkligt.
 
Vaknade ur drömmar de två gånger tänkte jag vad och att det var konstig och vad ville drömmar med det?
I efterhand efter några timmar kändes det lite ledsamt även om man vet att de inte var sanna..
 
Så nu är tankar åt alla håll.
Tur att man ska bara ta det lugnt idag.
Just nu snöar det vilket det har snöat i nåra timmar.
 
 
Ina

Det känner jag igen...jag drömmar eller mardrömmar nästan varje dag efter utmattning...

Svar:
Madilly