Veckan..

Förra veckan var det ett helvete..
Allt på samma gång.
 
Det första blev jag smittad..
 
Det andra fick jag mf igen..
Hann aldrig ta mediciner m.m.
 
Det tredje fick jag lida av sömnbrist under de dagar.
Axeln och armen låste sig.
Så orörligt blev man och rena plågsamt vart det.
 
Under helgen var karlen så snäll som fick hjälpa mig med att tvätta håret m.m.
Ja han hjälpte mig med allt det jag inte kunde själv göra.
Till och med torka av mig nummer 2.
Skämtåsido..
Never, det skulle jag ej tillåta det  😉
Ja så man kände sig till max helt handikappad.
 
Idag är jag helt feberfri till 100%..
Axeln och armen.. Ja 50-60% bättre..
Det kanske kan vara frusen axel,
medan läkaren tror det ev. kunde vara det eller annat. 
Har pratat mycket med 2 olika läkare om infektioner m.m.
 
Kylan har varit lång här hos oss.
Nu har snön börjat smälta.
Än är det iallafall inte vår kommen.
Det dröjer lite till även om vi har låga plusgrader ute.
 
Hoppas inga sjukdomar m.m. dyker upp igen.
Och att armen och axeln inte förvärras igen.
Är så less på att besöka sjukvården m.m. 
 
Annars rullar livet här som vanligt även om man hade grubblat mycket om vem man inte kan lita på m.m. 
Ja listan är lång.
Som många vet att jag inte litar på vem som helst.
Sen älskar vissa att prata om en när det inte har med dom att göra.
 
Var och en sköter sitt eget liv, deras egna problem, deras egna liv liksom som mitt o våra. 
Ja vissa har jag svårt för.
 
Just nu saknar jag min älskade stad, ännu mer nu under de dagar.
Dels för att jag har mina därborta.
Dels för sociala biten.
Ja listan är lång.
Vissa jag vill vara ifrån.
 
Nu kommer vissa misstolka och känna sig träffad.
Inget jag kan rå för om någon kommer att känna sig träffad.
Men det är inte säkert det handlar om DIG.
 
Kommer nog att blogga mer sen.
Det är så mycket man grubblar.
Allt mellan jord och himlen.
 
Nu ska jag dricka kaffe och sedan försöka fixa lite och även försöka träna lite.
Motivation har jag inte fått tillbaka och ska försiktig fixa lite så att jag inte blir orörlighet igen.
 
Hoppas ni alla mår bra och att ni hade haft en bra helg.
Ha en trevlig dag 😊