Helgen..

Ja man var mest låg under helgen.
I allafall kom karlen hem efter jobbet med lite från ÖoB.
Hans jobb ligger närheten av butiken.
Så fick några dahlia följa med hem. ❤
En av Dahlia är annorlunda, så får vi se sen om den är fint 😊
 
Städade poolen och hängde upp tvätt medan karlen var på jobbet.
 
 
När karlen kom hem vilade han lite innan han hoppade in i poolen med mig.
Han tvekade om det var kall vatten som sist.
Men jag sa som det var att det inte var kallt 😊
 
 
Moln började komma och det såg ut som det skulle bli oväder.
Så det tog bara 10 min i badet.
Bättre än inget. 
 
Vi begav mot torget och funderade på vad vi skulle äta.
Så det fick bli pizza/kebabtallrik.
Jäkla stor pizza det var 🙈
 
 
Längesen man åt pizza.
Längesen man drack läsk. 😊
 
När vi kom hem blev det soffhäng medan karlen spelade lite.
 
Ovädret kom aldrig..
Suck.
 
Igår var det fint och varmt på fm och dagen.
Igår var det morsdagen oxå.
De andra kom hit till svärföräldrar.
Blev bjuden på smörgåstårtan.
 
 
Vart så låg som under hela helgen.
Drog mig tillbaka det mesta.
Orkade inte med många folk.
 
Och det var jobbig att inte kunna andas.
Ja jag kan inte vistas inne där hunden finns.
Så surt när hundar är ett passion i mitt liv.
Än har jag inte kunna accepterat än.
Ja det kommer att ta sin tid att acceptera till slut.
Det begränsar ännu mer för mig.
 
På kvällen fikade vi 4 på deras altan.
Karlen hjälpte sin mamma med ngt list på fönster.
 
Nu är det nog snart klar. Bara måla på listen.
Sen är de klar 😊
 
Det var många sömnlösa nätter..
Sov så alldeles dålig under veckan.
 
Idag jobbar karlen, skönt att han är ledig imorgon.
 
Idag ska ovädret komma in hit.
Även ska det åska, garanterar på regn idag.
Den är efterlängtad.
Växter och gräset behöver få bli vattnas 😊
 
Ja nu ser jag att det börjar regna.
Det blir skönt,
så man även kan städa här hemma när man inte har kunnat av värmen m.m. medan jag väntar på svar från läkaren.
 
Hoppas dagen kan gå fortare Så en ännu ny dag.
Önskar man kunde bara hoppa över tiden och att annat ny dag utan några problem, läkarbesök m.m. 
Önsketänkande även om det inte går.
 
Hoppas era helg hade varit bra ❤