Kvalar..

Än har jag inte bestämt än om jag ska genomföra behandlingar..
 
Del av mig vägrar samtidigt göra det förkarlens samt vännen As skull.
 
Vad är det som får mig att backa ur?
Mest är det för smärtornas del jag inte vill ha.
Och man orkar inte till läkaren igen.
 
Jag vet att jag kan dö sen om jag inte gör det.
Men att ta bort lite garanterar inte det heller.
 
Har iallafall kontaktat med dom men jag har inte fått svar på allt.
Inte ens svarat på provprover vi undrade över.
 
Än har jag inte fått provsvaret per brev ännu.
Tänk om Capio inte ansluter till 1177.se så hade vi undrat varför behandlingar skulle göras.
 
Jag vet inte om jag hade bloggat om vävnadsprover som togs.
I allafall var vi där o de tog 4 st och efter att ha gjort det nämnde läkaren att svaret skulle bli klara mellan 5-6 veckor och se vad för behandlingar vi skulle sättas igång.
 
Klart blrv vi helt ställda, typ ???
Vi kunde nte få ut några ord ur våra mun.
Ja sen när vi kom ut därifrån och tänkte att läkren såg visst något redan men att prover ska visa sig först vad för behandlingar behövdes.
 
Ja så det var egentligen inte oväntat men visste inte vad och jag trodde att 1-2 av 4 inte skulle visa sig bra men ack vad jag hade fel.
Alla 4 visade sig inte bra.
Men tack o lov att jag är inte ensam om det och inte ens ensam om att känn sig som om vi vore ett fall för dom att testa på, som om det var i en industri
Nästa, nästa, nästa...
 
Ja och de svarade på andra av mina frågor men inte ang. provsvaret m.m.
 
Ja det hela är så tabu här i Sverige.
Liksom med sex är det allt så tabu.
 
En frågade mig om det var sant att jag ska cellgift.
Klart svarar jag inte och svarade bara att jag aldrig hade nämnt vad för behandlingar jag ska genomgå.
 
En annan trodde envist att jag lider av bröstcancer.
Som jag sa förra gång att det inte handlade om brösten.
 
Varför jag inte skriver än vad det är för något är att jag/vi inte hade smält in då vi inte har fått raka svar från dom på mina frågor.
Än bara har googlat.
Senaste jag gogglade var idag.
Ja jag gogglade varje dag, flera gånger om dagen.
 
Kommer att skriva det när jag med 100 % säkerhet fått svar.
 
Sen har jag pratat med några på nätet ang. det här.
Det kändes skönt att bolla lite med några som har varit med om det.
 
Alltid är det 50/50.
 
Alltid är det fel tillfället.
Ja det är alltid så.
😊
 
Men genomför jag då kommer vi ändå leva i ovisshet under hela sommaren
då nästa provsvar kommer att dröja länge ..
Pga sommar..
 
Ja vi får se vad som händer.
 
Vissa dagar kan jag vara disträ.
Vissa dagar kan jag vara off
Vissa dagar kan jag...
Ja vissa dagar orkar jag ingenting.
 
En sa till mig att inte tänka på det.
Det är lätt för dig att säga det när du inte fortfarande vet vad det handlade om 😊
 
Tankarna malar in och ut hela tiden i vaken tid.
På nätterna vaknar jag flera gånger och kollar efter min ❤..
Och tänker : Inte är det idag det ska göras.
 
Vill inte att han ska tänka på det.
Vill inte att han ska vara ledsen..
Vill inte att han ska tänka på mig.
Vill inte att han även ska lida
Vill inte att han även ska leva i ovisshet.
 
Hade jag ej social fobi så hade jag garanterat besökt läkarna själv och hade nog varit säkert på att jag inte hade då berättat. 
 
Bara för att skydda honom.
Ja han är allt jag har,
Älskar han mer än själva livet.
 
I sommar får vi försöka vara sociala och umgås med de vi inte hade gjort på länge.
Även om ekonomin lär begränsa då sjukvården m.m. hade inte varit billig 😊
 
Sen lär man inte åka långt i sommar..
Tur att det finns en hel del att hitta på närheten.
Hade velat åka ner till Örebro också i sommar.
Vet inte om jag orkar och karlen har inte lång semester iallafall.
 
Till Orust, Tjörn m.m. vill jag och se mer delar av öar m.m.
 
Så folk får komma hit även om jag föredrar att dra någonstans som till Örebro då man saknar några just nu.
De man inte hade setts på länge.
 
Ska försöka åka till Laxå i ett par dagar också.
Ja vi får se vad dagar har att erbjuda.
😊
Vi tar en dag i taget.
Sugen på att tälta en eller 2 natt.
Ja vi har aldrig tältat ihop vi 2.
😊
 
Hoppas ni förstår som ni vet vilka ni är att jag/vi ska komma till dig, dig, dig,er, er, er.
Det vill jag med.
Men kan inte planera ännu att åka långt ..
 
Men vår hem är öppet för er, ni vet vilka ni är som förgyller i mitt liv.
Ni som jag alltid håller kärt
Ni som alltid har betytt mycket för mig
Ni som alltid finns i mina tankar.
Var och en finns i mitt hjärta
Ni vet vilka ni är 😉
Är så tacksam att ni fortfarande finns i mitt liv även om vi sällan ses.
Mig slipper ni inte hur än ni kanske vill 😘🤟🤟🤟
 
Ni övriga mina och kära..
Er glömmer jag inte det heller 😁