Inget nytt..

Hatar väckarklockan bara för att jag har
några måste när jag vaknar för karlens skull varenda morgon..
Vad är det till för nytta?
Slösar bort min energi och ja allt.
BORTKASTADE...
Ja det är inget nytt.
 
Hade haft känn på att det inte skulle vara en bra dag..
Men jag gjorde mitt plikt, men det är nog sista gång jag gör något.
Grejade med julgrejer i sovrummet och bytte sängkläder omedvetet om
att dagen skulle bli helt tvärtom även om man hade haft känn på att
det var något.
 
När jag kom in i min blogg och skulle uppdatera bloggen med bilder från förmiddagen,
ack så trrevlig att få se någon som hade skrivit till mig.
Klart tar jag inte bort det och det hade varit intressant att veta vem det är.
Samtidigt skiter jag fullständigt i allting.
Jag ska nog ta ner alla julgrejer och sen får man se vad resten av dagen har att erbjuda.
Då har man städat undan i allafall :)
 
Det var en trevlig dag kan jag påstå.
 
Någon anonym har kommenterat i en av mina inlägg..
Det är så trevlig att få såna :)
Tummen upp..
 
Lite kaffe ska det fixas innan jag sätter igång.
Ska se vad som ska slängas då det ryms intte här hemma.
Ja vi bor litet,
 
Ni undrar säkert angående kommenterar, så är det bara att kolla i någon inlägg.
Det är inte svårt att missa..
 
Ja hoppas ni alla får en underbar helg.. <3