Svar på era frågor...

Svarar här på era frågor, då jag
inte orkar svara mkt via messenger m.m.
 
Slutat med att måla möbler m.m.?
Ja, det är visst fler som har märkt att jag inte har målat på ett bra tag.
Jag tror det var 2 år sen sist kanske.
Jag har faktiskt saknat målningen.
Och jag har en stor linneskåp/skänk inne 
i garaget.
Ville bära in den till bostaden även om det inte finns
plats.
Men inne i garaget går det ej att måla 😢
 
Att måla möbler m.m. ger en annat att tänka på och
bara drunknar i målningen.
 
Umgås du bara med sambons familj varje dag?
Svaret är nej.
Vi ses inte varje dag.
Även om vi bor bredvid med svärföräldrar ses vi inte varje dag.
Privatliv behöver alla väl det ibland?
Även om det är svårt att vara själva ibland.
Därför planerar man sällan när det ändå dyker upp ngt
när man hade tänkt.
 
De övriga har egna familjer så vi ses inte ofta 😊
Så är det när man inte har barn så.
 
Blir det något barnverkstad för er del?
Det tror jag inte att det kommer bli några försök.
Allt ska ju klaffa ihop det också.
Man ska ju kunna ha sex eller hur? 
Man ska ju kunna göra det då krävs det planering m.m. vilket det ej går då är det ju alltid något som jag skrev ovan. 
 
Ska ni flytta tillbaka till Örebro?
Min dröm att få bo där igen, om det någonsin blir 
vet jag inte..
Men just inne i Örebro vill vi iallafall inte bo,
om det skulle bli då blir det utanför staden.
 
Vad har du för drömmar och mål?
Det har jag faktiskt inte då de krossades gång på gång.
Så jag tar en dag i sänder.
 
Hur mår du nu efter allt med sjukhus m.m.?
Än är det inte över vilket som är irriterande.
2 av 4 är radikalt, då innebär det att 2 kvarstår som 
inte är väckt.
 
Sen dök det annat också, lär vara det dåliga men det är inget nytt.  😊
Som jag sa förut att det är alltid något.
 
Men om jag skulle vrida tillbaka till augusti hade jag inte valt att göra kronisering.
Ja jag är tydligen en av dom som hade otur.
Och det var inte bättre, 
innan ingrepp var det mycket bättre.
Ja jag ångrar mig att jag lyssnade till slut på karlen och barndomsvännen.
 
Gjort är gjort.
 
Va är det sant att du är döv, det märktes inte på språket. Menar inte illa men jag hoppas du förstår vad jag menar?
Inget nytt, det har jag hört många gånger.
Det har även hänt några döva trodde också att jag 
var hörande.
Ja det är sant att jag är det,
stolt över att vara döv vet jag inte om jag är det.
Men nej det är jag inte det.
Skulle bli jätte lycklig om jag imorgon kunde höra helt 😉
 
Många mer frågor har jag även fått, får ta det nästa gång när jag orkar då några var mer lite djupare. 😉
 
Hoppas ni förstår att jag inte alltid orkar svara via privata meddelande m.m.
Ibland glömmer jag svara när det har gått i några dagar.
Så ni vet att jag kan vara glömsk när jag har mycket att tänka m.m.
😘
 
Nu ska jag ta en kopp kaffe och reflektera över vad som skett idag, och allt om jorden och himlen innan karlen kommer hem.
 
🌜... God natt var än ni är ...🌛
 
Anonym

Det är tur att ni har inte barn och jah undra om du är blind
Billy är otrogen om du vet inte redan med mig och några
synd om dig

Svar: Ja verkligen tur att vi inte har några barn, det lär inte bli någon i alla fall.

Det är verkligen trevlig att han är otrogen..
Varför är det synd om mig?
Vem är du lilla anonym? :)
Madilly

Anonym

Vem ljuger? Jag som aldrig varit otrogen och det vet jag med 100% säker.
Du som valt anonym haha varför vill du försöka skada vårt förhållande. Kanske är du så avis och vill ha nån av oss?

Svar: Och du valde också vara anonym?
Madilly

Anonym

fråga Billy han vet vem han knullar med

Svar: Aha Han påstod att du ljuger,
men jag skiter faktiskt i vem som ljuger.
Sanningen kommer i allafall fram någongång.

Madilly

Billy.

Berätta då för Madde vem du är och hur och när.