.......

Vet inte vad för rubrik det borde stå när det är blandade känslor och tankar.
 
Några undrade om jag mådde bättre efter operationen. 
Ja jag mådde ju bra innan? 
Det var provsvaret som visade att jag var osynlig sjuk och att jag en dag kan dö av cancer om man inte tog bort.
Vilket jag ska genomgå igen snart.
Ja alltid något ..
 
Efteråt ja det har varit rätt jobbig och sen var det olidligt..
Men många som hade genomgått som jag kunde leva vanligt och slapp långvariga blödningar m.m.
Trappade ned med mediciner m.m. 
Attans huvudvärk man hade i dagar av att vara utan smärtstillande mediciner.
Men tack o lov att man inte blev beroende vilket det ej går.
 
Men utsidan mår jag bra, men insidan är det en annan femma.
 
Ja ett par slog ett signal till mig och frågade hur jag egentligen mår efter att ha läst min inlägg idag.
Klart svarade jag som vanligt att jag mår bra, men vart trött att prata.
Fast det var kul att se er 😊
 
Men ärlig talat vet jag inte ens hur jag mår.
När jag är så här är man off från allt. 
Då drar man tillbaka och inte orkar med någonting.
Och då är det mycket funderingar m.m.
Och senaste dagar önskar jag att det var bara en dröm.
Eller var det bara en dröm som spelar ut ett spratt.
Nej jag är säkert på att det är inte en dröm och man var vaken.
 
Alla har väl sina dagar..
 
När man rannsakar, ja analyserar allting så dyker det upp en del tydliga tecken m.m. 
 
Kom ihåg att ni inte ska gissa och gå runt och tro när ni inte vet vad det handlar om.
Fråga via pm m.m. om något ni undrar. Men var säker på att ni kanske inte kommer få svar mer än ja eller nej.
 
Jag vet att några misstolkar lätt varenda rader det jag skriver och det blir bara helt fel och osanningar efteråt.
 
En sa att en märkte att det var något, ja jag frågade vad så ville denne inte säga något.
Har man sagt A får man säga B.
Nehe..
Så irriterande..
Är det något mer jag inte visste och var fortfarande NAIVT? 
 
Det är så mycket som stör det på mig.
Men än så länge är jag lugnt..
Besvikna?
 
Ja jag vet att det är några som rör i grytan..
Så lämna mig ute utanför.
 
Så underbart att det finns såna underbara 👍👌
Ja jag kan vara ironisk ibland jag.
 
Allt är så kaos även om det inte syns.
Så mycket som hade hänt, så mycket som ska hända vilket jag inte skulle bli förvånad..
 
Tar det med ro och låter en dag i taget och se vad dagar har att erbjuda.
...