Varje

tår för var och en som fattas.
Minnena kommer alltid finnas kvar
som man håller kärt
 
De minnen man minns, ler man.
Varje tår för att de fattas.
Även om det hade gått så många år.
 
Var och en som fattas kommer alltid ha en liten bit i hjärtat.
De man håller kärt.
Ni, vänner som inte finns längre hos oss alla.
 
Det kändes som det var igår.
 
Av någon ledning dyker ni upp i tankar rätt ofta nu för tiden.
 
Jag vet att jag inte hade pratat något om de med någon.
Kanske bara lite, men inte mer än så.
Varför vet jag inte.
Är väl sån som inte vill prata om de med de man känner,
kanske av rädsla att göra de ledsna?
Ja varför vet jag fortfarande inte.
 
Tänder ibland ljus för er när man tänder ljus för min ögonsten,
ÅÅ vad man saknar honom, min älskade ögonsten 
så även om det är snart 2 år sen jag fick
låta honom somna in.
 
Var och en, ni är saknad!
Även tänker jag på era kära & nära.
♥♥
 
 
Saknaden - Varje tår - Vänner - Ögonstenen
Jenny

Det är jätte fin skriven av dig
Jag har mist vänner och släkt också

Maria

<3

Anonym

💟

Anonym

💟

Jessika

💟

Jessika

💟

Jessika

<3

Jessika

<3

Jessika

<3

Jessika

<3