Det var

ett tag sen jag bloggade.
Tydligen var det någon gång början av februari jag bloggade sist.
Och nu närmar det till Mars.
 
Hade tänkt blogga fler gånger, men sköt upp hela tiden.
Hann blir sjuk under det här månad igen.
Hoppas man slipper all bakterier nu framöver m.m.
 
I skrivande stund ligger vovven bredvid mig medan kaffebryggaren gör sitt jobb,
inte är det min då jag har inte skaffat en ännu :)
Det är svärföräldrars hund..
 
Här månad hade varit alldeles för fort,
trots man inte hade gjort så värst mycket om jag nu inte ljuger :)
 
Vi hade nu skaffat oss en kapselmaskin, hade aldrig tänkt ha en sån.
När vi blev sjuka så var det ju bra att ha en kapselmaskin.
Då man kunde ta te eller choklad eller kaffe om man ville.
Så när vi tillfrisknade oss så köpte vi oss en.
 
Och beställde hos Tassimo och en annan hemsida kapslarna.
Har så mycket kapslar hemma.
En av de var det en paket med alla sorter, 2 av varje så man kunde smaka
och veta vad vi vill ha sedan :)
 
 
Fick after night det med.
 
På tal om att vi hade slutat med fika och godis,
så underlig att vi inte är sugna på något sånt.
Glassen har jag provat smakat, så är det inte lika god längre och
slängde :O
Mysko :)
 
Ja vikten börjar gå ner och ner i fart,
men snart kommer den säkert att stanna helt.
 
Karlen var med sina bröder & pappa på ishockeyn i torsdags,
hans pappa bjöd de grabbarna på ishockeyn.
Frölunda mot Skellefteå om man inte minns fel :)
Ja Frölunda vann ..
De hade haft det skoj :)
 
Karlens svägerska med barnen kom i fredags och hälsade på,
gud vad det var ett tag sen man träffade de.
Det är inte så ofta vi ses numera.
Dels vi hade varit sjuka m.m.
 
I lördags kom karlens bror 2 med barnen,
det var också längesen vi träffade de :)
 
Ja barnen och karlen lattjade med  tvspelet,
i emellanåt var det Xbox & WII.
De ville komma tillbaka efter middagen vilket de fick.
 
På kvällen när de gick härifrån for vi till ICA och
köpte lite innan filmtimmen.
ANNABELLE,
äntligen kunde vi se på den då karlen jobbade under dagarna så det fick bli under helgen.
Ja vad ska man säga efter när man hade tittat klart på ANNABELLE,
det var inte som jag hade förväntat mig,
och hoppas 2an kommer för det gör väl det?
Annars är handlingen lite kass på slutet?
Efter att ha googlat om det kommer 2an, det visar sig nog att det ska komma?
 
Igår hämtade vi ut 2 paket som Tassimo skickade ut 2 sändelser..
Sista bilden är det 3 olika chokladdrycker,
de smakar nästan samma.
Marabou smakar inte ens Marabou.
Utan som vanlig chokladdryck,
kanske beror det på att det är bara märke?
 
Fick värdecheck på 200 kr när jag reggade vår maskin på www.tassimo.se
via mailet :)
 
Tror det gäller alla, så prova ni om ni inte redan hade gjort det :)
 
Nu ska jag göra lite nytta om jag orkar,
inte lätt att göra det när inget lust finnes av flera anledningar.
 
Hade sovit dålig under de sista nätter,
hoppas det bara är tillfällig igen..
Ja, det blir väl softande om man inget orkar :)
 
 
ÖNSKAR ER ALLA EN UNDERBAR TROTS VÄDRET, men många städer har snö
medan här är det grönt och grått :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Annabelle - Besök - Frölunda - Kapselmaskin - Tassimo - Värdecheck fr Tassimo