God förmiddag..

 
Hoppas alla hade haft en bra helg..
I går var jag barnvakt medan karlens bror var med sin bror & far
till ishockeyn medan mamman skulle komma över sedan :)
 
Första bilden är egentligen en filmklipp.
Den skulle han få sedan senare i april/maj,
men han fick använda den igår :)
Filmklippen finns på Instagram :)
 
Sedan kom hon över hit och var här tills deras pappan & make kom med
karlen min :)
De hade haft kul :)
 
 
Igår fanns ni andra i mina tankar,
då det var 9 år sedan han gick bort.
Ja han fattas och är saknad.
& kommer alltid förbli saknad..
<3
Ni var och en, er tänker jag/vi på ..
Kram till er alla...
 
 
Idag är det måndag, näst sista dagen av mars månad.
Så idag blir det väl en dag man inte gör något speciellt
antar jag.
Kanske krypa in i täcket & bara ligga?
Hade varit skönt att inte göra något & bara ligga
om man inte är en sån som blir lätt rastlös. :)
 
HA EN UNDERBAR MÅNDAG,
även om solen inte är och tittar in hos oss.
 
 
 
Barnvakt - Saknad.