Årsdagen..

I fredags var jag barnvakt o det gick bra som alla gånger :)
 
Ja det var vår årsdag i lördags.
Hade tänkt lägga upp i lördags, men sedan
hade jag glömt bort :)
 
Ja vi har nu varit tillsammans i 18 år, det kändes som vi var bara tillsammans
i några år :)
 
Först o främst vill jag/vi tacka alla för gratulerationer via fb, instagram, pm, sms m.m.
 
Nån dag efter vi blev tillsammans,
vi blev tillsammans på hans lillebrors 18årsdagen,
ja ni läste rätt att det var 18 år sen hans lillebror blev en 18åring :)
Kortet var taget hemma hos svärföräldrar när de bodde i Vänersborg ;)
 
 
Ja han inte var finklädd så vem brydde sig när det var bara vi 2 ensamma hemma.
 
Tack till svärföräldrar att de lät oss vara ensamma på våra årsdagen,
Första gång vi firade ordentligt på vår dag. :)
 
Ja det ringde på dörren, så karlen tog emot från budet.
En bukett med rosorna. med trisslott :)
Tyvärr vann han inget ;)
 
Presenten på årsdagen var solcell lampa som ni ser på bilder i rottning :)
Love it :)
Årsdags present var även poolen som kom i förskott för en månad sen :)
 
Det blev lite bad för vår del också.
Grillade kött och kebab med träpinnar o grillade majs blev det också.
Jätte gott och lite vin blev det också ;)
 
Satt o åt ute när det regnade,
sedan avtog det ;)
 
Tog en snabbt promenad då det brann vid tagene.
Samtidigt tog jag fram Pokemon GO ;)
 
Svärföräldrar kom hem efter deras resan i skaune och småland m.m.
 
Det kändes såååååå konstig att inte ha firat karlens brors födelsedag som vi
alltid hade gjort :)
Någon gång blir det iallafall första gång, men ändå ;)
 
Idag tittade solen in.
Så man var ute mest som vanligt :)
 
 
Under kvällen satte vi upp insektnät som hade legat i dynboxen sen förra sommaren.
Provade förra sommaren då passade det inte när vi hade vanlig utemöbler i plast...
O tog ner efter nån dag då vi skulle iväg till Närke.
 
Så vi passade på att ta upp när karlen sa att vi kunde göra det :)
Ja det passade in och större blev det med runda bordet.
 
Det är bara att se hur länge det håller, Om de klarar av blåsten m.m. :)
 
Det blev några gånger bad i poolen :)
Skönt att svalka sig lite grann.
 
Tur att jag kunde ta på mig bad behån idag
för det kunde jag ej så man fick bada toppless.
Annars hade det blivit katastrof om det inte skulle gå idag,
inte badar jag topless när svärföräldrar är hemma  :D
 
Ja bilen..
Typiskt är det något.
Är det inte djuren,
är det inte grejer
då är det bilen som ska gå sönder ...
 
Stötsdämparen (fjäderben) gick av.
Så vi beställde hel komplett istället trots fjädrar var nybytt förra året.
Så det blev till höger o vänster fram, samtidigt beställde jag bromsbelägg
fram.
 
Trevlig va?
Dyr nota ...
Fast allt kostar om man har bil m.m.
Tur är att karlen inte ens har semester i sommar.
Så semesterpengar inte går till spillo ;)
 
Tur att karlen får låna bil av svärföräldrar..
Annars hade allt gått åt helvete ;)
 
Ingen sömn blev det för mig då karlen gick o la sig så sent.
Hoppas han orkar gå igenom dagen och lär somna när han kommer hem.
Vilket som är ett måste att han får sova hela em och kvällen.
Som alla måndagar ;)
 
Tur som det är att han strax ska upp så att jag kan sova inom 1 timme ;)
Allt för honom :)
 
Hoppas ni alla hade en underbar helg med sol och värme ;)