Helgen..

I fredags kväll satte jag igång med bakningen efter att ha grattat svärmor i förskott.
 
Gjorde kärleksmums och negerbollar.
Halva med strössel och halva med kokos.
 
Blev klar på natten och la mig runt 3 tiden.
Skulle upp runt 6-7 men vaknade och stressade.
 
Då vart det dags att dra iväg längs på E20 mot Närke.
Då kom jag på att vi inte tog med oss allt.
Ja våra kläder i en ryggsäck var tyvärr hemma.
Herre jävlar 😁
 
Vi anlände hos syrran & co.
Tog en kopp kaffe.
Vi drog till kyrkan.
Ja dopet skedde.
När det närmade sig mot slutet sa syrran om att ta med
Molly.
Då förstod jag att de skulle gifta sig, syrran och hennes karl.
Ja de överraskade alla och några var chockade.
De trodde nog aldrig de skulle gifta sig? 😁
 
Grattis syrran och blivande svåger även om jag alltid hade sett honom som min svåger innan dess 😉
Ja vem var gudföräldrar ( faddrar ) till Molly?
Ja vi 2 😁
 
Efter kyrkan for vi hem till syrran och fikade.
På kvällen bjöd de på grillade kött, korv, potatisgratänger, potatissallad o sallad. Gött.
 
Karlen tyckte barnen var duktiga på att grilla och att det var god.
 
Trötta blev vi och la oss sent.
 
Ja söndagen,
dags att åka hem.
Moster åkte med oss.
Hon skulle till mormor och
karlen ville gå dit och dricka kaffe 
medan jag var nyvaken och orkade inte men
följde med upp och hälsade på.
Fast jag skippade kaffe.
 
Kom fram till Gbg till slut.
Stannade o åt på mc innan vi åkte hem.
 
Trötta och la oss till slut.
 
Var och en är saknad ❤
 
Bilderna kommer sedan. 😊