Fredag...

För många är fredagar bästa dag under vardagar.
För mig hurrar jag när det är lördag.
 
Ja idag hade man inte gjort ett shit.
Inte orkat ta itu med det jag måste göra.
Ja jag skjuter upp hela tiden.
 
Om man mår bättre idag?
Som sagt så tyvärr lär jag inte må bättre någonsin.
 
Man analyserar allt som händer och det som hänt.
Analyserar och funderingar är det enda som pågår.
 
Ja man tycker så mycket negativt om sig själv.
Försöker tänka på vad man är bra på och vad man mår bra av.
Men inte har jag kommit till det ett dugg.
Allt är så shit just nu.
Det sägs att ljusa tider kommer.
Klart kommer det någongång men inte är det för alla.
 
Det känns som man inte har ett liv när vissa styr över.
Det känns inte som jag.
Ja man har förlorat sig själv helt.
Ja bokstavligen helt.
 
Det är bara en tidsfråga.
 
Det är så mycket jag vill.
Men som vanligt går det inte..
Att planera något går det inte det heller.
Att göra något går det inte det heller.
 
Vissa har ingen humor.
Speciellt en viss person kommer alltid med pikar. 
Ja inget man får göra något ett shit.
 
Ja jag vet att jag är en missfoster.
Ja jag vet att jag är värdeslös
Ja jag vet att jag inte kan någonting
Ja jag vet att jag misslyckas hela tiden med allting
Ja jag vet allt redan.
Hoppas vissa nu vet att jag verkligen VET.
 
Varenda ord etsar fast och de kan aldrig tas bort.
Ja varenda ord m.m. etsar alltid fast som aldrig
kan suddas bort.
Inte ens med suddgummi eller röd t-sprit.
Inte ens om du försöker skriva över så finns de kvar
för evighet så länge jag lever.
 
Ja jag har burit så mycket längre.
Frågan är hur länge man orkar bära?
Frågan är hur långt man orkar gå.
 
Man har lust att sluta ställa upp för någon.
Man har lust att rata bort dom ur mitt liv.
Man har lust att bara försvinna från allting.
Men en enda som hindrar mig från att göra de
är den enda man inget vill något ont.
 
Visst är vissa dagar bra.
Fast de bra dagar är väl de få dagar? 
 
Ikväll blir det nog en lugn kväll i ensamheten med
tända ljus.
Hoppas det blir lite varmare här inne.
:)
 
Önskar er alla en underbar helg o hoppas jag även får en bra helg vilket jag inte tror.