Ilandsproblem?

Nu undrar ni säkert vad...
Ja jag lider av socialfobi och vissa dagar
hindrar det mig de tillfället när man verkligen behöver göra det.
 
Som att kunna handla mat.
Kan ju ej dra och handla mat.
Totalt handikappad är man när jag ej kan.
Katastrof 😊
Ja jag är van vid det här livstil och vissa dagar är det jobbig att inte kunna göra det jag vill. 🤔
Ja ilandsproblem blir det ..
 
Ja i måndags var jag med karlen upp till Säffle och Karlstad.
Som jag skrev sist att jag tog fel dag ang. hundvakt så blev karlen glad att jag var ledig och ville jag skulle följa med.
Som sagt följde jag med.
Nya rutt blev det hela veckan.
Snart hittar man var som helst i Karlstad & övriga i vildmarken.
Ja jag kallar värmland för vildmarken 😊
 
I onsdags var jag hundvakt och lilltjejen är så mysig hon fast lite busig.
Efter att ha varit här i 3 dagar blev hon mer busigare.
 
I torsdags kväll följde jag med karlen ner till Helsingsborg och kom hem på fredag morgonen.
Sov lite i lastbilen och sen tog jag emot lilltjejen Doris 😊
 
På kvällen var vi bjudna hem till karlens bror & sambon på mat m.m.
Kom hem sent och sov bort hela natten.
8 timmar 😲
Ni som känner mig vet att jag sover för lite.
Så 8 h WOW 😊
 
Igår var jag med karlen till kusten.
Attans det regnade igår.
Undrar om det regnar söndagar därborta? 😂
 
Idag är jag hemma och fixar en hel del för imorgon ska jag med karlen på nya rutt.
 
Bilderna får tala istället.. 😊
 
 
 
Finns massor bilder.
Men det här gång får det duga med lite 😊
 
Synd att vädergubbar inte sänder sol hit.
Skulle behöva fixa lite ute och tvätta m.m.
under tiden mellan pauserna.
Så det får vänta.
 
Tror ni sommsr kommer? 😊