Blandade känslor..

 
 
Tillit..
Är den bruten?
Kommer man återfå tillit?
 
Vissa stunder klarar jag inte se mannen i mitt liv.
Vissa stunder vill man tro på honom,
men vem ska jag tro på?
 
Tills vidare har jag inte fått några mail vilket jag fortfarande väntar på..
Jag har några frågor till dig..
Bara du vet så förnekar han och bedyrar sitt liv på att han inte hade varit det någon gång.
 
Det kom som ett blixt från klar himlen.
Ja mannen i mitt liv..
Ska jag säga att han var mannen i mitt liv?
 
Man vet inte vad man ska tro,
man vet inte vem man ska tro på,
man vet inte vad man ska göra,
man vet inte vad som kommer att hända.
 
Tomheten..
Känslan..
Ja allt snurrar runt,
ingen sinnens ro..
 
Borde man vara förbannad?
Borde man vara arg?
Borde man hata? 
 
Men hata kan jag ej..
 
Om det visar sig att det är sant,
kan man reparera skadan efter 20 år?
kommer man kunna gå vidare?
Hur gör man?
Kommer tillit för någon vara bruten för alltid?
 
Enda jag vet är att det kommer ta en jätte lång tid att kunna bygga upp relation till någon eller aldrig?..
 
Ja sanningen kommer fram någon gång vilket det brukar göra.
 
Innerst hoppas jag att mannen i mitt liv inte ljuger för mig, den jag enda annars litar på.
Om det inte stämmer,
så vad vinner du på det, anonym?
 
 
Anonym
 
Dig vem än du är vill jag gärna prata med.
Har några frågor till dig vem du än är.
Är du någon jag känner?
 
Sen borde du/ni veta att ni borde testa er då och då i några år.
Du/ni kan ju inte ha missat några inlägg då ni verkar gå in på min blogg och läsa 😊
 
Väntar ännu på ditt mail.
Har fortfarande inte sett några mail..
Då jag har även några frågor till dig.
 
 
Ha en underbar kväll ni allihopa..
kommer att uppdatera någon dag,
vem vet om det kommer fler ikväll, imorgon eller någon dag i veckan.