Helgen..

Under veckan tog vi det lugnt då karlen började jobba igen efter semester.
 
I fredags när karlen kom hem och hade med sig kebabrulle m.m.
Det vart sjukt varmt ute så det gick inte att fixa maten.
 
Efter maten kollade vi med en vän om vi skulle kunna komma dit redan i fredags eller åka dit på morgonen.
 
Tog en bad i poolen och sen bestämde vi oss att åka dit på kvällen/natten när det ändå var svalt att åka och det inte tar många timmar att åka dit.
 
När vi kom fram på natten blev vi mött av vännen utanför och for till garaget och ställde bilen där inne 😊
 
Karlen somnade strax före kl. 03.30 medan jag och Tony tjötade fram till 05.30 och jag lyckades somna 10 minuter efter 😁
Sov i några få timmar.
 
Ösregn kom men det varade inte länge.
For till Tylösand och åt skräpmat, burgare men det var god.
 
Gick ner till stranden och badade.
Först var det kallt men det blev varmt när man dök ner i vatten.
 
 
 
 
Skönt att komma hemifrån ibland vilket vi inte hade kunnat under 1 år.
 
Åkte hem till Tony.
Ställde bilen i garaget och så gick mina badtofflor sönder, fick gå barfota hem till han. Tur det bara tog några minuter att gå 😁
 
En vän, Katta kom dit och det var 1 år sen vi sågs sist 😊
Vi duschade bort salt m.m. och till slut kom vi iväg till stan, fick se lite del av Halmstads stan.
Det var skönt att gå.
Vi hamnade på ...
Ja nu har jag glömt hur det stavar 😉
Beställde en glas white russian och de andra åt men jag fick vara utan då jag inte äter ngt av de som finns på menyn.
Ja antingen är det vitlök, ädelostsås m.m. 
 
Sen gick Katta och mötte sin karl medan vi drog hem till Tony och det dröjde inte länge tills vi somnade.
Vart bokstavligen trött 😁
En lång sovmorgon hade vi,
vart jätte hungrig och vi gick till duo grillen och åt kebabrulle m.m. Skräpmat det här gång oxå 😁
 
Till slut drog vi hem.
 
Tack Halmstad, Tylösand och Anti för helgen..
 
Landade hemma och det dröjde inte länge tills Mjau kom ut ur garderoben.
Brukar ha garderob öppet när vi åker nånstans ifall hon vill sova undan ljuset.
Annars får hon ej vara där när vi är hemma för annars hade hon tillbringa där i många timmar.. 😁
 
Vill ju se henne då och då, ibland hela tiden 😁
 
Hoppas karlen kan somna snart så att han orkar gå upp och jobba inatt..
 
Imorgon står tvätten, gräsklippning m.m. på scheman.
 
Nu börjar nedräkningen,
nu är det inte många dagar kvar som jag fasar för.
Som många vet att jag ratar smärtorna.
Ja vi får se hur jag mår efteråt och vad patologen kommer att säga svaret på prover.
 
Ska snart ta en snabbt dusch och lägga mig i sängen.
Hoppas jag kan hålla mig vaken? 😁
 
Hoppas ni alla har haft en underbar helg även många på olika håll jublade över regnen. 
Inte regnade det länge här i Gbg igår.
Surt sa räven men bättre än inget 😉