Ännu

en gång till tack för era omtanke.. ❤
 
Och några hörde av sig ang.avbokningen.
Jag har mina skäl till varför jag gjorde det och det ska jag inte gå in på det nu här inne.
 
Sen nämnde jag i någon tidigare inlägg att jag är jag som ogärna pratar om det med vem som helst, 
inte ens med de man inte känner det heller.
Videosamtal med de jag aldrig pratat med gillar jag inte det heller.
Då jag även har social fobi m.m.
Enbart de jag känner 😊
Hoppas ni som läser det här inte tar illa upp det för det är aldrig min avsikt att göra er ..
Ja vad man nu ska säga.
 
Bara om ni visste ringer jag aldrig via bildtelefoni. 😊
 
Ja ni som fortfarande undrar hur jag mår m.m.
Ja jag mår fortfarande bra.
Vissa dagar drar jag fortfarande mig undan.
Drar även undan de som gjorde mig ledsen.
Sover fortfarande dålig på nätterna.
Sover oftast alltför lite.
Fast jag kommer att få lite mer sömn tillbaka snart vilket det brukar vara så 😊
 
En undrade om jag verkligen inte blödde när jag hade sex.
Så svaret är nej, underlig tycker jag med när man har läst.
Fast jag är väl glad att slippa det än så länge.
 
Fick oxå några frågor,
kommer att svara på era frågor sen..
 
Här kommer lite dagens bilder..
 
Lapade efter sol kort stund innan jag gick in och fixade lite kaffe innan karlen kom hem från jobbet.
 
Sen fick svärföräldrar besök,
karlens yngste bror kom hit så var det bara
att ta klänningen på mig och tillbringa på soffan 😏
 
Karlen kom hem och nu ligger han och sover i sängen medan jag får sällskap av Mjau.
 
 
Bjuder på en selfiebild.
Gillar som sagt inte ta bild på mig själv.
Ser alltid så ful och fet på bilder.
Det var jätte längesen man såg ok/bra ut på bilderna,
konstig nog fanns inte några digitalkameror eller mobiler.
😁
 
 
En annan längtar nog efter lite regn.
Det ska komma in lite regn imorgon kväll 
Ja vi får se om det inte kommer tidigare än så 😊
 
Önskar er alla en trevlig lördag ❤
Anonym

Du har o är vacker madde. Det får du aldrig glömma. ❤

Svar: Hej o vem är du? 😊❤
Madilly