Kylan och jul..

Kylan har nått hit igen.
Det är fortfarande +0 grader tanke på att det är snart
kl. 13.00
 
Och här inne är det så kallt,
+18 grader.
Så man bara fryser hela tiden.
Mysig?
NOT.
 
Fler och fler har börjat ta fram julsaker.
Önskar att jag hade samma glädje som de.
Ja förut när vi bodde i 3an då kunde jag ta fram julgrejer några veckor innan.
Ja jag tjuvstartade alltid och tyckte det alltid var mysig med jul även om jag inte gillade så värst julafton.
 
Ingen snön, ingen jul.
Sen är det främst barnens jul.
Inte har man några barn så
man känner sig...
Ja vissa hajar nog..
 
Vi får väl se om julgrejer kommer upp..
Svårt för mig att kunna gå in i huset och hämta julsaker och vinterkläder/skor.
Ja jag har bara sommarkläder här hemma och
mestatals ligger nu i hög på en påse i hallen i några veckor.
 
Ja vi får se hur jag ska göra sen.
 
Julbak,
funderar på att göra knäck, trillingnötter m.m.
Skulle baka lite igår och idag,
men det saknas ett par st så bakningen är
inställd.
 
Så det blir soffläge idag när jag ändå fryser som attans.
Vi får väl la se vad dagen har att erbjuda.
 
Vad händer det för er i helgen? 😊
För vår del lär det inte bli ngt liksom nästa helg det heller tror jag när man har tänkt så blir det inget.
Förutom handla mat m.m.
 
Kanske uppdaterar jag senare här inne,
om inte så önskar jag er alla en trevlig helg ❤