Dagen

 var lång kändes det som.
Väntade och väntade på sms veterinären skulle skicka.
Till slut kom ett sms från henne på dagen och talade om att de måste
söva ner honom och sätta in katetern.
 
Hur han mår har jag ingen aning,
Vet bara att de ger honom dropp och även får
han smärtstillande.
 
De ville ha honom minst 2 dygn till,
ja kostnaderna hade stigit upp så fort.
Vad gör man,
Redan fram till imorgon landar det på 15.000 kr.
 
Kosta vad det vill,
veterinären sa att det är värt det,
det hoppas vi för vi vill ha hem honom.
Här hemma är det inget sig likt.
 
Jennifer tittade in, hade glömt att hon skulle komma och hämta mig & åka till IKEA.
Hade tänkt äta först, så skippade jag och åkte med henne till IKEA.
 
Min dagens köp som jag fick tröstshoppa mer än vad jag skulle göra. Skulle bara köpa bäddmadrass och inget mer. Det blev fler saker som fick följa med mig hem..
 
 
 
Det var rea idag på IKEA. :)
 
Fick syn på
Svärmor hade tänkt köpa den, den kostade 2000 kr och det var på rea idag för 995 kr, lagerrensning. :)
Jennifer köpte en sån åt sig själv.
La undan åt svärmor,
så ringde jag till karlen och frågade om han kunde komma trots han är SJUK,
Men han sa att det inte var några problem bara han inte skulle in.
Så kom han och löste ut det där soffset till svärmor.
 
På vägen hem köpte vi med oss
Så ikväll blir det chips och Coca cola.
Hade varit duktig på att gå ner i vikt,
idag skiter jag i allt känns det som.
Tröstshoppa och tröstäter idag.
 
Man kan inte fokusera sig på något annat än min ♥ Casper ♥
 
Imorgon ska jag kräva att få veta hur exakt han mår, och inte bara vad de ska göra.
Efter att ha läst på nätet i timtal, så verkar chansen vara minimal för Casper att överleva.
Många har inte överlevt..
Det känns så tråkig och kan bara hoppas på att man hann i tid.
Vet att några har förlorat sina katter som har likadan diagnos som Casper.
 
Ja det är bara att bäva inför imorgon och se hur det går.
Vet bara att han inte kommer hem imorgon.
 
 
Nu ska jag gå och tröstäta.
Ledsen att det inte finns något roligt att läsa ;)
 
 
 
 
Linda

Stackars fina Casper. Hoppas ni får hem honom frisk. Vad har han för diagnos?