Solen

tittar in idag.
Det är så underbar.
 
Bara det inte skiner för mycket sol under våren,
behöver ju mycket sol i sommar :)
 
Våren är ändå redan här!!
Togs för någon vecka sen.
De ska tas upp och sedan ska vi lägga mark duk och sedan
blir det nya jord och plantera de i igen.
 
Målningen pågår ännu,
2 målade hyllor är uppsatta i sovrummet.
Skönt att det är klart.
Även om de har lite skönhetsfel tanke på att
det inte gick måla över det katter lämnade spår efter sig :)
 
 
Dränering och dagsvatten är klart,
det är bara plattsättning som är kvar.
Det blir till påskhelgen då det ska fixas plattor ute.
Hoppas det blir klar sedan så att man kan fixa uterummet och terrassen.
Får väl hoppas att solen bjuder på då under helgen när det ska pågå markarbete här ute.
 
 
Det är så mycket man längtar.
Många är saknad.
De jag inte hade träffat på ett jätte bra tag.
♥♥   ♥♥   ♥♥
 
Det är så mycket som händer nu.
så att man kan vara off ibland att vara här inne.
 
Livet är inte på topp, men biter ihop.
Det är så ovisshet just nu hur de månader framöver
kommer att se ut.
Ja det är bara att bita ihop o låtsas som det inte
är någonting :)
 
Idag är det en dag man inte ser framemot,
ska till tandläkaren senare i eftermiddagen.
Det kommer att göra ont som vanligt.
Hoppas jag slipper tandläkaren sedan den dag jag kan pusta ut :)
 
 
Rosbuketten fick jag av karlens svägerska,
igår blev rosen ensam när de andra slängdes,
den envisades med att andas till liv. :)
Trots jag fick rosor av henne för snart 4 veckor sen.
Vad tiden går fort.
 
 
Kommer att fixa bilderna sedan och uppdatera någon dag,
Har inte överfört bilderna till datorn från mobilen o kameran.
 
Ja jag är så seg nu för tiden när det gäller uppdateringar och fixa bilderna.
Även om det finns mycket att skriva om,
det här gången får det bli osagda :)