Vädret

 
 
bjöd på sol & värme..
Så man tillbringade mest utomhus.
LOVE IT..
 
Bilderna har jag inte hunnit ladda upp till datorn från kameran och mobilen,
beklagar för förseningen :)
Hittade inte usb sladden mellan datorn o mobilen.
Får göra det någon dag när man inte har någon dålig samvete att vara inomhus :)
 
Börjar bli en aning trött efter att ha varit uppe sen kl 06.30 i morse.
Tack vare Mjau..
Blev tydligen väckt av henne tidigare, sedan lyckades jag somna om.
O blev väckt av henne igen.
 
Tänkte att maten inte kan ha tagit slut,
gick ändå upp för att ge henne mat och sedan
fortsätta sova.
 
Men hon gick inte ens till köket utan rakt fram till fönstret..
Vad fan, var det därför hon väckte mig för?
Haha, harar ute på gräsmattan..
ÅÅÅ :)
 
Det var bara att bita ihop och vara vaken istället.
Sedan tänkte jag ju på att vi brukar ta upp dom ur sängen m.m. när de ligger och sover.
För att GOSA..
:D
 
Karlen gick även upp tidigt han.
Efter flera om så sa jag åt karlen att man inte kan hålla Mjau inne när hon är en utekatt,
så finns det aldrig harar här på dagarna.
Så hon kunde få komma ut,
TÄNK ER.
Hon tvekade faktiskt att gå ut.
Men hade vi hindrat hade hon försökt smita.
KNAS :)
 
 
Så smet kungen ut, så vart det lika bra att ha dörren öppet helt så att de fick komma och gå.
Karlen tittade blängt på mig först :)
Och idag skötte de sig jätte bra, det är bara
en tidsfråga när det händer något så att man får åka in med någon av de ..
Svärmors katt är speciellt han, han passar enbart vara ensamkatt,
så han slåss gärna ..
Mjau njöt :)
Helt slut efter att ha varit ute i några minut. Haha.
ÖVERLYCKLIG, att få vara ute i det fria.
Emillo i skuggan bakom vår trä blomlåda.
 
 
Karlen & lillebror sysslade lite med spackling o gjutningen
medan jag satt hundvakt.
Under tiden hängde jag tvätt det med :)

Nu ska jag fixa lite kaffe och sedan väcka karlen, så att han kommer iväg till jobbet.
Då lär det bli läggdags för mig..
 
Önskar jag kunde ligga i solsängen imorgon,
men svärföräldrar har gästen som sover över hos de.
Så får jag ta en annan dag :)
Solsängen är i förrådet i alla fall,
..
 
Hoppas ni alla hade haft en underbar dag/helg.
Vilket helgen för vår del hade varit rätt bra..
 
Vet att många hade tjatat om uppdateringar och bilderna.
Det kommer...
Annars får ni ta fram mattapiskan o piska mig :)