Helgen...

I fredags var jag barnvakt hela dagen,
det var roligt att ha honom hos oss,
 
Först var vi hos svärmor på förmiddagen en stund
JULLE, SNO FARMORS VISAKORT SÅ KAN VI ÅKA OCH SHOPPA EN MASSA :P
 
Vid lunchen åt Julle sin mat,
så ville han hela tiden att jag skulle ta bilder på honom när han äter,
varför han ville vet jag inte :D

Karlen hjälpte sin far med grävningen m.m.
Medan Emillo var även inne hos oss då och då.
 
På hans begäran denna gång det här med att jag skulle fota honom.
Han verkar älska att bli fotograferad,
inte är det från hans föräldrars sida även om det går att
fota de, men inte frivillig haha. :)
Fina rosbuketten fick jag av Jennifer,
den står fint på köksbänken bredvid vågen :P
 
Jennifer stannade sedan över middagen tills hennes gubbe kom hit och åt maten.
 
De fick även våffeljärn av oss som present till dom 4 ( även om lillkillen inte har kommit ut till världen ännu så är de 4 ändå ) :)
 
Svärföräldrar tittade in sedan, de hann inte träffa sin pojke o barnbarn.
Ja de fick en liten present av oss :D
 
Natten, sov bort hela natten vilket som var skönt att sova bort natten.
Även om det var för varmt här inne.
 
Lördagen bestod bara att stå framför spisen och var även med Emillo medan svärfar och karlen lekte som grävmännen o grävde.
 
Gjorde kålpudding m.m.
Gött, det åt vi även till middag.
Nam nam..
 
När kvällen kom så åkte vi och hälsade på en killkompis C,
första gången vi var där o hälsade på honom.
Kom hem sent och drack lite kaffe innan vi la oss..
 
Idag (söndagen) stod jag ännu en dag vid spisen och gjorde..
Ja vad kunde det vara?
Massa köttbullar och en hel del biffar.
Till middagen blev man rejäl sugen på biffar, så resten la jag in i frysen :P
Medan de var ute och lekte som markarbetarna ..
Karlen hjälpte lite grann idag då han ville vila då han skulle iväg på natten och jobba.
Vilket han nu är på jobbet och är rejält trött :D
 
Här hemma pågår det städningen, nästan klar i köksskåp m.m.
Det blir skönt när det är klart.
Ska fortsätta lite innan sängen kallar på mig och fixa resten imorgon när jag vaknar :P
 
Solen tittade in hos oss hela helgen,
det var skönt.
Det ska även stanna imorgon om inte någon snor solen från oss :P
 
Hoppas ni alla hade haft en underbar helg....
 
 
 
Jenny

På första bild är jag förtjust i tapeter och får man fråga var man kan köpa
Jätte fina bilder

Svar: Det där tapeterna hemma hos svärmor köptes på en tapetaffär, men det finns i många tapetaffär som har såna, kanske du kan kika på de. Annars har dom tapetböcker man kan kolla i :)
Madilly