... ... Rubriklös ... ... :)

Idag tittade karlens svägerska med sin pojk in hos oss,
sedan åt vi 4 middagen ihop.
 
Längtar efter att få se bebben,
frågan är när han verkligen vill titta ut,
vem vet om han kommer att titta ut tidigare än beräknat,
vilket jag tror det sker nästa vecka :)
 
Först måste jag bjuda bilden på våra 3 godingar.

Ja de sover tätt när vovven är på besök,
annars sover de inte så nära varandra. :D
Speciellt Pussi funkar inte ihop med Mjau och Casper.
Jo de slåss egentligen inte, hon fräser om de närmar sig till henne :D
 
I skrivande stund väntar jag på att jäsen i bunken ska jäsa klart.
Så att man kan sätta igång med bakningen.
Bakar lite tekakor nu innan läggdags även om sängen kallar på mig ännu.
 
Det är tur att det går fort och så går det även fort att grädda de :)
 
Bullar får jag göra sen på förmiddagen när jag vaknar,
så man har något gott fika att bjuda på när gäster är på besök :D
 
Det ska visst vara lite fint väder under dagen, så ska karlen försöka gräva lite imorgon
efter att ha vilat från grävande tanke på att det har regnat såå.
Visst är det skönt med regn, men inte när det är uppgrävt så det fylls med vatten i .
Ja, det är bara att bita ihop och göra sitt bästa.
 
Någon som vet vart man kan köpa bra häftgrund?
Ska köpa sen hem och måla på lackhyllor.
Så att de blir vita från att vara i EK :)
 
Gärna med all tips :)
 
Bakar Tekakor - Grävningen - Häftgrund - Katter