God

 
förmiddag:)
 
Idag är man en aning lite piggare,
troligen berodde det på att jag fick ta järn igen och
så visade det sig att tanten kom vilket jag sedan förstod varför
jag var så extrem trött :P
Tack för era tips & omtanke via kommenteraren, pm m.m.
 
Underbart att det är fredag idag.
Och idag ska bilen besiktas.
Det kommer inte att gå igenom vet jag.
Bilen ska ändå besiktas idag då det är sista dagen
innan det träder in körförbud imorgon :)
Det är bara att gilla läget,
men inte när pengarna rusar iväg sedan
när bilen måste till verkstaden.. :( :)
Ja det får man ju räkna med om man har en bil etc.
 
Var nyss och träffade karlen vid Tagene,
attans vad panikattack jag fick..
När han for iväg igen var det bara att
springa hem :)
Den bild är egentligen en filmklipp via Instagram,
här inne kan man inte lägga upp klippet från Instagram,
enbart bilder :)
 
Hade det regnat ute hade det inte varit några problem tror jag
för då finns inte någon människa ute som tar promenaden i regnen.
 
Tack o lov att man är inne nu och kan pusta ut.
Skulle inte förvåna mig om jag blir jätte dålig sen.
Ja vad gör man inte för sin karl?
Eller rättare sagt ciggen ;)
Han frågade om jag var vaken och om jag ville ha cigg.
Har ju enstaka kvar, men bra att ha :P
 
När det har kommit hem med posten från www.apotea.se som är till karlen..
Det där preparat för att sluta snusa/röka då ska han försöka sluta.
Om jag nu kommer att göra?
Jo det hade jag sagt och bett han att han även ska göra det.
Det är bara en tidsfråga ;)
 
Hitills har karlen varit så duktig,
vad det är kan jag inte nämna det :)
Trodde inte ens om honom.
Medan jag hade slarvat,
ska skärpa mig från och till med idag ( FÖRSÖKA ) :)
Är så kass på sånt :)
 
 
 
VAD HÄNDER DET HOS ER I HELGEN?